زوزه‌های وحشت از گردهمایی ویلپنت – ۱۹تیر۱۳۹۷

زوزه‌های وحشت از گردهمایی ویلپنت – ۱۹تیر۱۳۹۷


گزیده ای از سوز و گداز مهره ها و رسانه های رژیم


 

 

این روزها صدای زوزه‌های وحشت از قیام و از عنصر رهبری کنندة آن مجاهدین و مقاومت سازمان یافتة ایران مدام از همه جای رژیم به گوش می‌رسد و بخصوص پس از برگزاری گردهمایی خیره کنندة مقاومت ایران در ویلپنت پاریس، این روزها حجم بزرگی از دستگاه تبلیغاتی رژیم اعم از رادیو تلویزیون تا رسانه‌های مختلف و تا منبرهای جمعه و جماعت به این موضوع اختصاص یافته و جیغهای وحشت آنی قطع نمی‌شود. به عنوان نمونه خوب است نگاه کنیم به یک گفتگو و گزارش تلویزیونی که دو شب پیش از تلویزیون رژیم پخش شد. در این برنامه یکی از اعضای مجلس ارتجاع به نام قاضی‌زاده شرکت داشت. ابتدا مقدمة مجری را بشنویم که بر خلاف همیشه که رژیم ادعا می‌کرد مجاهدین از نظر مردم ایران فراموش شده هستند، حرفی به کلی متفاوت می‌زند. گوش کنید:

تلویزیون رژیم ـ 16تیر 97


مجری رژیم : نام گروهک منافقین برای همه ما ایرانیها آشناست, تحقیقا آشناست گروهکی که از همان سالهای آغازین انقلاب اسلامی دست به اسلحه برد ومقابل خواست ملت ایران ایستاد و ایستادگی کرد. این گروه به پشتوانه حمایت غرب از هیچ جنایتی علیه ملت ایران فرو نگذاشت. این رویه سالهاست ادامه داره اگر تورقی در تاریخ انقلاب اسلامی بکنیم پر از برگهایی است که از جنایات گروهک منافقین خونین هستش.

این روزها هم در ادامه رویکرد خصمانه غرب در قبال کشورمان یک بار دیگر نشست سالانه این گروهک تروریستی در پاریس برگزار شد و مهمانانی از مقامات پیشین آمریکایی, اروپایی و سعودی در آن حضور داشتند. 

در پاسخ به سؤال مجری که از لیست بالا بلند جرائم مجاهدین اشاره می‌کرد ببینیم قاضی‌زاده چه می‌گوید:

قاضی زاده هاشمی:


همان طور که اشاره کردید یک لیست بلند و بالاست شاید اولین قدمی که در ظلم و ستمی که اینها شروع کردند به اعضای خودشون شروع کردند یعنی ماهیت انسانی اعضای وابسته به خودشون که جوانان باهوش و بالاخره درس خوانده و دانشجوی ما جذب این سازمان میشدند، در اونها ایجاد کردند».

شما اگر پرونده جنگ تحمیلی رو ورق بزنید می بینید از زمانی که سازمان نفاق دستش رو در دست صدام میگذاره شرایط جبهه تغییر پیدا می کنه.

پس جرم اول مجاهدین این است که از بدو انقلاب باهوش‌ترین جوانان و دانشجویان و قشر تحصیلکردة کشور جذب مجاهدین شدند و جرم بزرگ دیگرشان هم این است که ماشین جنگی خمینی را در جنگ ضدمیهنی در هم شکستند و به گل نشاندند. اما حالا بیاییم به زمان حال و سوز و گداز دستگاه تبلیغاتی رژیم از گردهمایی ویلپنت را ببینیم و بشنویم:

گزارش:نشست حامیان گروهک تروریستی منافقین هفته گذشته در حالی در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد که سیاستمداران تندروی آمریکایی, اروپایی و سعودی در این نشست به تکرار ادعاهای ضد ایرانی خود پرداختند.

رودی جولیانی شهردار پیشین نیویورک و وکیل رئیس جمهور آمریکا که همواره مواضعی ضد ایرانی داشته و پیش از این با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدارهایی هم داشته است بر تشدید تحریمهای ایران برای بزانو در آوردن آن تاکید کرد.

جولیانی : من به شما تضمین می دهم که تحریم ها تشدید تر خواهد شد اعتراضات ایران تصادفی نیستند این اعتراضات اتفاق می افتد چون از قبل هماهنگ شده اند.

گزارشگر:

با همه اینها غرب این گروهک تروریستی را نه تنها از فهرست سیاه تروریستها خارج کرد بلکه در سالهای اخیر با در اختیار قرار دادن امکانات مختلف در صدد تقویت آن بعنوان نیروی اپوزیسیون بر آمدبرای مثال دولت فرانسه که مدعی حمایت از حقوق بشر است در تمامی این سالها با وجود آگاهی از اقدامات تروریستی گروهک منافقین به سران این گروهک و همراهشانشان پناهندگی داده است

بعد از این گزارش، مجری و مهمان برنامه بالاتفاق در صدد برمی‌آیند یک جوری شکوه و عظمت این گردهمایی را که از خلال همین تصاویر محدودی هم که در این گزارش پخش شد، رفع و رجوع کنند. مجری که البته کاملاً پیداست خودش یک عنصر اطلاعاتی است از شخصیتهای برجسته‌یی که در این گردهمایی شرکت کرده بودند، سؤال می‌کند و قاضی زاده چنین پاسخ می‌دهد:

قاضی زاده هاشمی:چون شخصیت های حقوقی رسمی شان نمیخواهند شرکت بکنند شخصیت های دست دوم را می فرستند یعنی مثل رودی جولیانی را می فرستند یک کسانی که جان بولتون هم اگر یادتان باشه تا قبل از اینکه مشاور امنیت بشود مرتب توی این جلسات شرکت میکرد و آنجا اظهار نظر میکرد یا آدمهایی از این دست را میفرستند .

دوم اینکه پول میگیرند یعنی بالاخره غیر از اینکه یک اثر سیاسی دارد یک پول هنگفتی هم اعداد و ارقام عجیب غریبی 300 هزار دلار 250 هزار دلار اینها بعضا شنیده میشه اعداد خیلی بزرگی شنیده میشه بابت حضور و سخنرانی

مجری: یعنی آنها آدم میخرند

قاضی زاده هاشمی: به عبارت دیگر آدم میخرند یعنی هر دو تا اتفاق با هم هست، هم یک جایگاهی هست برای اینکه این تقویت بشود یک گروهک کاملا ضد انسانی و تروریستی در تقابل با کشور و نظام و مردمی که اهداف آنها را خطر انداخته و همین که کسب درآمد اقتصادی هم کردند».

...اما حالا ببینید که این عضو ابله مجلس ارتجاع چطور در تناقض این حرف خودش که مجاهدین چطور این همه آدم که تنها در همین گردهمایی شمار آنها به 600تن می‌رسد، با این قیمتهای گزاف می‌خرند و پول آن را از کجا می‌آروند گیر می‌کند و ضمن به هم بافتن لاطائلاتی در باب این که قدرتها به مجاهدین پول می‌دهند و در همان حال مقامات همان دولتها حقوق بگیر مجاهدین هستند، در عین حال ناچار می‌شود به منبع درآمد مجاهدین که همانا مردم ایران هستند، اعتراف کند.

مجری رژیم: آقای دکتر چهل سال از فعالیتهای اینها ضد جمهوری اسلامی ضد ملت ایران داره میگذره منابع مالی اینها از کجا می آید؟ چهل سال از کجا دارند تغذیه میشوند به لحاظ مالی؟

قاضی زاده هاشمی: البته بعضی از اشخاص این فرقه هم با توجه به اینکه اجازه فعالیت اقتصادی پیدا کردند تو بعضی از کشورهای اروپایی با حمایت این کشورها طبیعتا از محل درآمدهایی که آن اشخاص کسب میکنند هم کمک میکنند به ادامه و بقای گروهک.

..به این می‌‌گویند اعتراف دشمن به حقانیت و اصالت مجاهدین، آن از منبع و سرچشمة نیروی انسانی آنها که توانسته‌اند بهترین‌های جامعة ایران را جذب کنند و این از منبع مالی آنها که هموطنان و مردم ایران هستند.

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: