مایک پمپئو-رفتارهای رژیم را زیرنظر داریم و تحریمها را اعمال میکنیم

مایک پمپئو-رفتارهای رژیم را زیرنظر داریم و تحریمها را اعمال میکنیم

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد: ایالات متحده به مقابله با رژیم ایران در منطقه متعهد است و با حداکثر تمرکز برای محروم کردن حکومت ایران از ظرفیتهای مالی‌اش برای ادامه رفتار مخرب در منطقه تلاش می کند.

مایک پمپئو که با تلویزیون اسکای نیوز مصاحبه می‌کرد، درباره تهدید حکومت آخوندی در مورد بستن تنگه هرمز گفت: همه چیز از رفتار بد این رژیم و شلیک موشک از یمن که کشورهای خلیج فارس را هدف می‌گیرد, آغاز می‌شود و سیاست آمریکا ممانعت از این امور است. در مورد تهدیدات رژیم ایران باید بگویم دنیا می‌داند که آمریکا طی دهه ها به حفاظت از خطوط دریانوردی و انتقال نفت به همه جای دنیا, متعهد بوده و به تعهد خود ادامه می‌دهد.

 

وزیر خارجه آمریکا، در رابطه با تهدید بستن تنگه هرمز به حکومت آخوندی هشدارداد و گفت: رفتارهای مخرب این رژیم پذیرفتنی نیست و هزینه هنگفتی به خاطر این نوع رفتارها خواهد پرداخت.

آسوشیتدپرس اظهارات وزیر خارجه آمریکا در باره تحریم نفتی رژیم و نفی هر گونه معافیت در خصوص واردات نفت از این رژیم را «یک موضع سخت تر» توصیف کرد و نوشت : پمپئو هشدار داد واردات نفت از ایران اقدام قابل تحریم محسوب می شود و ما تحریم ها را اعمال خواهیم کرد» . او گفت« اشتباه نکنید: ما مصمم هستیم به رژیم ایران بفهمانیم که رفتار شرورانه اش پذیرفته نیست » .

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا:‌ رفتار شرورانه رژیم ایران غیرقابل قبول است و هزینه سنگینی برای آن خواهد پرداخت

مایک پمپئو: هدف ما این است که رژیم ایران را از ظرفیت مالی برای ادامه رفتار بد آن محروم کنیم
لطفا به اشتراک بگذارید: