نمونه‌ای از مخمصه آخوندها در توجیه وضعیت موجود – ۱۹تیر۱۳۹۷

نمونه‌ای از مخمصه آخوندها در توجیه وضعیت موجود – ۱۹تیر۱۳۹۷


اظهارات آخوند دژکام در نمایش جمعه شیراز


 

آخوندهای حاکم در توجیه وضعیت موجود و مشخصاً اعتراضات مردم و قیام در مخمصه و تناقض دردناک و در عین حال مضحکی گیر کردند؛ از طرفی نمی‌تونند وجود بحران اقتصادی و فشار خرد کننده بر مردم رو انکار کنند و ناچارند مثل خود خامنه‌ای اذعان کنند که بله مردم حق دارند و مطالباتشون حقه، اما این مجاهدین هستند که با بزرگنمایی مسائل مردم رو تحریک می‌کنند و به اقدامات خشونت‌آمیز می‌کشونند و این چیزی که جریان داره جنگ روانیه و تبلیغات دشمنه.

حالا ببینید امام جمعه و نمایندة خامنه‌ای در شیراز چطور در این مخمصه و تنگنا دست و پا می‌زنه:

آخوند دژکام ـ نمایش جمعه شیراز


تلویزیون شبکه فارس(رژیم) [ شیراز]


آخوند دژکام خطیب نماز جمعه شیراز: ما واقعیاتی در جامعه مون هست انکار ناپذیر, از مشکلاتی که از نظر سیاسی داریم اجتماعی اقتصادی اینها یکسری واقعیت هست, متاسفانه ما وقتی با مسئله مواجه میشویم گاهی صورت مسئله را پاک میکنیم وای به حال کسی که بخواهد اینجوری رفتار بکند برای اینکه این هی بزرگتر میشه دوباره مواجهیم باهاش, باید مسئله را حل کنیم نه اینکه صورت مسئله را پاک کنیم این وجود دارد همه مان میدانیم در راس رهبر معظم انقلاب تصریحا فرمودند این چیزها وجود دارد و باید حل بشود این یک.

دوم , این نکته را توجه داشته باشید برادرها و خواهرها که دشمنان ما در جنگ رسانه ای که بر علیه ما راه انداختند میخواهند مشکلات ما را بزرگتر از آنچه که هست نشان بدهند, اینهم داره رویش تبلیغ میشود یعنی ما یک مسئله ای داریم خودمان هم میدانیم اما او داره یک طوری حرف میزند که دیگه خیلی بزرگ بشود چرا؟ چون در جنگ روانی اگه ما خودمان را باختیم دیگه چیه؟ کم می آوریم.

 

آخوند مربوطه با اعتراف که رژیم، یعنی بالا تا پایین رژیم خودشون رو در این جنگ باختند و کم آوردند، تلاش می‌کنه که به نیروهای روحیه باخته و در حال ریزش روحیه بده؛ چطور از زمان جنگ مثال می‌زنه و می‌خواد وانمود کنه که رژیم بدتر از اینا رو پشت سر گذاشته بنابراین از این طوفان بحرانها هم عبور می‌کنه، اما ببینید در دو جمله بعد ناچار به چه اعترافی می‌شه.

 

ما در سن مثل بنده و بزرگتر از بنده و آنهایی که هستند یادشون هست در انقلاب سالهای اول و سالهای جنگ روزهای خیلی سخت تر از این داشتیم بحمدالله گذراندیم...

تحولات در جامعه الان خیلی سریع هست یعنی شما ببینید امروز یک مسئله ای را حل میکنیم فردا یک مسئله دیگه شروع شده اونموقع ها یک ماه دو ماه ممکن بود یک مدیری یک نفس بکشه الان روزانه ازشون دشمن نبردش را بر علیه ما آغاز کرده خب وسط این میدان مدیر جهادی باید طوری باشد که کم نیاورد نفسش نبرد یک ماراتن به اصطلاح حالا ورزشکارها راه افتاده بعضی ها این وسط 40 کیلومتر باید دوید این حالا تو دو کیلومتری بعضی ها نفس شون بریده است خب بگه یکی دیگه بیاد من نمیتوانم, که آقا جهادی کار کنید جهادی کار کنید تا دشمن کم بیاورد نه اینکه بشینید دست رو دست بگذارید هر روز آنها برایتان یک آشی پخته باشند ندانید چطور بخورید این یک قضیه .

مطمئن باشید بعضی وقتها میگند مثلا در این مدیریتها برای مسائل که پشت سر هم تو کشور داره رخ میدهد ممکنه کم بیاورید کارتان را شما بکنید دست رو دست نگذاشته باشید بشینید بیکار..

تفاوتها بین الان و زمان جنگ خیلی زیاده که این آخوند فقط به یکی دو قلمش اشاره کرد، از جمله این که سرعت تحولات خیلی زیاده و بحران پشت بحران، رژیم از این موج بحران خلاص نشده، امواج بحرانهای بعدی بر سرش خراب می‌شن.

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: