گور خوابی میراث دردناک 40سال حاکمیت منحوس خمینی در ایران

گور خوابی میراث دردناک 40سال حاکمیت منحوس خمینی در ایران


 

خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه قدس پاسداران در گزارشی تکان دهنده خبر از وجود هزار گور خواب در شهر زابل داد که در شرایط اسفناکی به سر میبرند.

به گزارش تسنیم از زابل، اوایل زمستان سال 95 بود که خبر گورخوابی چندین زن و مرد کودک در جنوب تهران تیتر و عکس بسیاری از رسانه‌ها شد انتشار عکس‌هایی از بیماران معتادی که در گور می‌خوابیدند

در همان روزها بود که مشابه این خبر از زابل هم منتشر شد و داستان زندگی گورخواب‌های سیستان نقل مجالس شد به طوری که به گفته امام جمعه زابل 6000 معتاد گورخواب در زابل زندگی می‌کردند که هیچکس پیش از این به آن‌ها توجهی نکرده بود.

بی توجهی به وضعیت گور خوابها در زابل


در حالیکه موضوع تعداد کثیری گورخواب در شهر زابل بارها حتی در رسانه ها مطرح شده است اما به وضعیت هزاران گورخواب و کارتن‌خواب و خرابه‌خواب در زابل هیچ توجهی نشده است این آدم‌ها نیازمند توجه ویژه هستند تا از این شرایط نجات پیدا کنند. چرا 6000 گورخواب و کارتن‌خواب در منطقه محروم زابل اصلاً به چشم نیامدند؟

یکی از گور خوابها، در قبرستان آرامش می‌گیرم!


پدیده گورخوابی که منشا آن رژیم دزد و غارتگر حاکم بر ایران است در شهر زابل بیداد می کند، قبرستان قدیمی زابل به دلیل تخریب بسیاری از قبرها محلی برای تجمع معتادین شده است. سکوت غریبی فضای قبرستان را گرفته است. وارد قبرستان که می‌شوید حتی فکرش را هم نمی‌کنم که افرادی قبرهای تخریب شده را به محلی برای استراحت خود اختصاص داده باشند.

اعتیاد،فقر،نداشتن خانه عامل اصلی گور خوابی


پدیده گور خوابی از دستاوردهای حکومت و نظام ولی فقیه است که از طرف با سرکیسه کردن مردم چپاول ثروتهای ملی فقر و بیکاری را گسترش داده است و از سوی دیگر با اشاعه اعتیاد عاملی برای فقر و سیه روزی جوانان می شود. یکی از گور خوابها در صحبتهای تکاندهنده‌ای که تنها بوی مرگ و ناامیدی می‌داد گفت: همین که شب‌ها سقفی بالای سرم است آرامش می‌گیرم .

یک مرد میانسال که در جمع این چند نفر بود جلو آمد و اظهار داشت: من حدود 15 سال است که اعتیاد دارم اوایل کارتون خواب بودم اما زمستان چند سال پیش که هوا خیلی سرد شد به پیشنهاد یکی از دوستانم به قبرستان پناه آوردم او گفت : زمانی که آدم جا و مکانی برای خواب نداشته باشد ترس را کنار می‌گذارد و ممکن است هرجایی را برای استراحتش انتخاب کند قبر برای ما مثل اتاق است. او دوست ندارد از محلشان عکس تهیه شود معتقد است اگر عکس‌های قبرهایی که ما در آنها زندگی می‌کنیم منتشر شود خیلی زودتر ما را پیدا و بی‌پناه‌مان می‌کنند.

گورخواب‌ها در همه کشور زندگی می‌کنند


به گزارش این خبرگزاری حکومتی ...مسئله گورخواب‌ها و معتادین یک موضوع کشوری است... تاکنون بیش از 1000 نفر از گورخواب‌ها، معتادین کارتن خواب و افراد بی‌خانمان در زابل جمع آوری شده‌اند.

مطالب مرتبط :


گور خوابی نماد برجسته فقر

1000گورخواب در زابل

هیولای فقر و گرسنگی ایران را می‌بلعد

مبارزه با مواد مخدر واقعی است یا پوشال یو دروغین
لطفا به اشتراک بگذارید: