حادثه دلخراش برخوردتانکرسوخت بااتوبوس واعتراض مردم سنندج وتسلیت مریم رجوی

حادثه دلخراش برخوردتانکرسوخت بااتوبوس واعتراض مردم سنندج وتسلیت مریم رجوی

نیمه شب سه شنبه ۱۹تیرماه بر اثر برخورد یک تانکر سوخت با یک اتوبوس در خروجی ترمینال سنندج تانکر مذکور منفجر شد که باعث آتش گرفتن اتوبوس و چند خودروی دیگر شد.

در این حادثه دلخراش اتوبوس به طور کامل در آتش سوخت و کلیه مسافران آن در این حادثه کشته شدند

رئیس جمهور برگزیده مقاومت، خانم مریم رجوی به خانواده کشته شدگان فاجعه تصادف اتوبوس در سنندج تسلیت گفت و افزود:‌ننگ بر آخوندهای حاکم که به جای رسیدگی به مجروحان، نیروهای ضد شورش برای سرکوب مردم به محل میفرستد. تلاش مذبوحانه آنان به جایی نخواهد رسید و از خشم و نفرت مردم گریزی ندارند.

 

رژیم جنایتکار آخوندی به جای اعزام امکانات و گروههای نجات به صحنه، نیروهای سرکوبگر خود را به محل اعزام کرد

این امر موجب خشم مردم شهر سنندج شد و با نیروها و ماموران سرکوبگر انتظامی درگیر شدند و یکی از خودروهای نیروی سرکوبگر انتظامی را واژگون کردند.

 

صبح روز چهارشنبه ۲۰ تیر جمعی از مردم خشمگین آبادان در اعتراض به وضعیت آلوده آب و همچنین بی آبی در این شهر در مقابل اداره آب در این شهر تجمع کردند

 

جمعی از غارت شدگان کاسپین روز چهارشنبه در اعتراض به غارت سرمایه و دارایی یک عمرشان توسط این موسسه وابسته به سپاه پاسداران، در مقابل بانک مرکزی رژیم در تهران تجمع کردند.

 

روز چهارشنبه ۲۰تیر ماه تجمع اعتراضی کارگران کارخانه گیربکس میانرو واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان میانه، برای دومین روز متوالی ادامه یافت. کارگران خواستار پرداخت حقوق عقب مانده خود هستند
لطفا به اشتراک بگذارید: