مریم رجوی برای حسابرسی از آخوندها فراخوان داد-20دقیقه-گزارش4-20تیر

گزارش 4ـ مریم رجوی برای حسابرسی از آخوندها فراخوان داد


 روزنامه کویتی السیاسه نوشت: مریم رجوی برای حسابرسی از رژیم آخوندها و حمایت از قیام مردمی در ایران فراخوان داد. گزارش این روزنامه را می بینیم:

پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران گردهمایی عمومی سالیانه شورای ملی مقاومت در فرانسه را افتتاح می‌کند

مریم رجوی برای حسابرسی از رژیم ایران و حمایت از قیام مردم ایران برای سرنگونی این رژیم فراخوان داد

در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مریم رجوی گفت: ”این هفته تهران قیام کرد و دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران را لرزاند و اکثر شهرهای ایران ملتهب است. قیام تهران ثابت کرد چرخه تغییر در ایران شروع به حرکت کرده است و هیچ چیزی نمی‌تواند اراده مردم ایران برای دستیابی به آزادی را متوقف کند . رژیم توانایی ممانعت از گسترش قیامی که 6ماه قبل آغاز شد را ندارد. سازمان مجاهدین خلق در قیام مستمر مردم در تمامی کشور مشارکت دارد“.

مریم رجوی همچنین گفت: ”مردم ایران مصمم به سرنگونی این رژیم با تمامی جناحهایش و ایجاد یک جمهوری بر اساس پلورالیسم(چند حزبی) و رأی مردم و جدایی دین از دولت هستند“.

رجوی پیامی به ایرانیان فرستاد و در آن اعلام کرد ” تغییر رژیم بیش از هر زمان دیگری در دسترس است و آینده روشن بدون اعدام و شکنجه و تبعیض و سرکوب در افق می‌درخشد“.

رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران در همین حال با ارسال پیام دیگری به جامعه بین المللی از آنها خواست که ”مبارزه مردم و مقاومت ایران برای پایان دادن به دیکتاتوری مذهبی را به رسمیت شناخته و از ایرانیان برای سرنگونی این رژیم به منظور جلوگیری از خطرات برنامه هسته ای, موشکی و تروریستی رژیم ایران و دخالتهایش در منطقه حمایت کنند“.

علاوه بر این هیئتهای خارجی و عربی به ترتیب سخنرانی کرده و همبستگی خود را با اپوزسیون ایران اعلام کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: