مطالب طنز روز – ۲۱تیر۱۳۹۷

مطالب طنز روز – ۲۱تیر۱۳۹۷


نگاهی به کاریکاتورها و مطالب طنز رسانه ها و شبکه های اجتماعی






فضاحت همه چیز را گردن مردم انداختن از طرف مقامات حکومتی مضحکة روزنامه های باندی هم شده .

روزنامه حکومتی جهان صنعت از جمله در مطلب طنزش با عنوان «‌مسوولان و مردم!» نوشته:

صدیقی امام جمعه موقت تهران فرموده‌اند‌: بخشی از گرانی‌ها به دلیل سوءمدیریت و بخشی به مردم مربوط است.

طبیعتا آن بخشی که مربوط به مسوولان است را که باید بی‌خیال شویم چون در درجه اول نمی‌شود در موردش حرف زد و حرف زدن در موردش آب به آسیاب دشمن ریختن است و دوم اینکه گوش شنوایی نیست چرا که مسوولان ما یک قدرت بسیار عجیب و غریبی به نام خود را به نشنیدن زدن دارند!

اما در مورد مردم تا دلتان بخواهد می‌توانیم انتقاد کنیم. احتمالا تشویقی هم می‌دهند. ما واقعا از مردم شریف ایران گله داریم که چرا مسوولان را ناراحت و بعضا ناامید می‌کنند؟ چرا مدیران ما از دست این مردم نباید یک خواب آرام داشته باشند؟ دلیلش چیست که به بحران بیکاری خورده‌ایم؟ غیر از این است که مردم برای خودشان کار درست نمی‌کنند؟ این مساله آب مگر خودش کم مساله‌ای است؟ اگر مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، اگر مردم حواس‌شان باشد که درست سد بسازند، اگر مردم حواس‌شان باشد که لوله‌کشی آب‌ها را درست کنند که آب هدر نرود، اگر مردم حواس‌شان باشد که هوای جنوب کثیف نباشد، اگر مردم حواس‌شان باشد که گرانی حاکم نشود، طبیعتا مسوولان هم وقت کافی برای برطرف کردن مشکلات را به دست می‌آورند اگر مردم خودشان سریع‌تر قیمت را پایین نیاورند یکدفعه دیدید مسوولان سهوا مسوولیت پیدا کردند و قیمت‌ها باز گران‌تر شد!

برای کاریکاتورها و تابلوهای طنز به رسانه های منطقه نگاه می کنیم. قیام مردم ایران و وضعیت نظام مضمون اصلی طنزهای سیاسی است.

تابلو اول اسمش هست: «یک خانواده» یا در واقع یک خانوادة‌ مافیایی



پدرخوانده این خانواده البته خامنه ایه.

«احیای برجام» کاریکاتور بعدیه که به تقلاهای نظام و دادن تنفس مصنوعی به برجام و آویختنش به اروپا برای احیای برجام اشاره می کنه:





و تابلو بعدی هم زلزلة قیام است.

تصویری از نظام ولایت فقیه که بر روی پیکرهای مردم ایران بنا شده و با جنبش و خیزش مردم فرو می‌ریزد.





لطفا به اشتراک بگذارید: