آلمان دیپلمات رژیم راکه دررابطه باتوطئة بمب‌گذاری دستگیرشده، متهم میکند

آلمان دیپلمات رژیم راکه دررابطه باتوطئة بمب‌گذاری دستگیرشده، متهم میکند

 

هشدار دیوید کمپبل

نماینده پارلمان اروپا از انگلستان

درباره استفاده رژیم از سفارتهایش

ازجمله در لندن برای حملات تروریستی

دیوید کمپبل بنرمن نماینده پارلمان اروپا از انگلستان و رئیس گروه رابطه با عراق در پارلمان اروپا دربارة توطئة تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی ایرانیان در پاریس، گفت: «یک تلاش جدی توسط مأموران رژیم ایران برای بمب‌گذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس صورت گرفت و این بسیار نگران‌کننده است. طبق گزارش‌ها (رژیم) ایران از سفارت‌های خود برای حملات مشابه استفاده می‌کند و این شامل لندن نیز می‌شود».

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس:

دادستانهای آلمان دیپلمات رژیم ایران را

که در رابطه با توطئة بمب‌گذاری دستگیر شده

متهم کردند که بمب را در لوکزامبورگ

به یک زوج مقیم بلژیک تحویل داده است

 

خبرگزاری آسوشیتدپرس 20 تیر 97 گزارش داد: «آلمان دیپلمات (رژیم) ایران را که در رابطه با توطئة بمب‌گذاری دستگیر شده، متهم می‌کند.

یک دیپلمات (رژیم) ایران که مظنون به نقش‌داشتن در توطئة بمب‌گذاری علیه گردهمایی اپوزیسیون ایران در فرانسه است روز چهارشنبه در آلمان به‌خاطر فعالیت جاسوسی و توطئه برای ارتکاب قتل، متهم شد.

دادستان‌های فدرال آلمان گفتند، اسدالله اسدی دیپلمات مستقر در وین متهم به مأمور کردن یک زوج در بلژیک برای حمله به جلسة سالانة گروه اپوزیسیون در تبعید ایران در پاریس است.

دادستان‌ها در یک بیانیة مکتوب نوشتند، وی طی دیداری در لوکزامبورگ در اواخر ژوئن، به این زوج مستقر در آنورس بلزیک 500 گرم مادة انفجاری TATP داده و متعاقبا این زوج در بلژیک دستگیر شدند و در خودروی آنها، مواد انفجاری را پیدا کردند.

اسدالله اسدی بر اساس یک حکم جلب اروپایی در نزدیکی شهر آشافنبورگ آلمان دستگیر شد.

مقام‌های بلژیکی نیز اسدی را به توطئه برای منفجر کردن مواد انفجاری در گردهمایی مجاهدین خلق در فرانسه متهم کرده و خواهان استرداد او هستند.

دادستان‌های آلمان گفتند، تحقیقات آنها از درخواست استرداد مطرح‌شده از سوی بلژیک برای این متهم، جلوگیری نخواهد کرد.

 

 خبرگزاری فرانسه: یکی از مظنونان توطئة بمب‌گذاری علیه گردهمایی اپوزیسیون ایران که دریک هتل در پاریس دستگیر شده بود به بلژیک مسترد می‌شود

 

خبرگزاری فرانسه روز 20 تیر گزارش داد: فرد مظنون به توطئه بمب‌گذاری (در گردهمایی) اپوزیسیون ایران، که در پاریس دستگیر شده بود، به بلژیک تحویل داده می‌شود.

روز چهارشنبه یک دادگاه فرانسه چراغ سبز را برای تحویل دادن فرد مظنون در توطئة بمب‌گذاری علیه پلیس بلژیک معتقد است که فرد دستگیر شده در یک هتل در پاریس به نام مهرداد عارفانی، 54 ساله، به عنوان همدست زن و شوهری شناسایی شده که در بروکسل دستگیر شدند، درحالیکه 500 گرم مادة قدرتمند انفجاری TATP و یک چاشنی به همراه داشتند.

به‌طور جداگانه پلیس آلمان علیه یک دیپلمات مستقر در وین (رژیم) ایران به‌نام اسدالله اسدی اقدام(به دستگیری) کرد.

دادستان‌های آلمان اعتقاد دارند، اسدی به زوج دستگیر شده در بلژیک فرمان حمله به گردهمایی (پاریس) را داده و مواد انفجاری را هم در لوکزامبورگ به آنها تحویل داده است...
لطفا به اشتراک بگذارید: