هشدار مجدد وزیرخارجه آمریکا درباره اعمال تروریستی رژیم آخوندی در اروپا

هشدار مجدد وزیرخارجه آمریکا درباره اعمال تروریستی رژیم آخوندی در اروپا

هشدار مجدد وزیر خارجة آمریکا

درباره اعمال تروریستی رژیم آخوندی در اروپا

وزیر خارجة آمریکا روز پنجشنبه 21 تیرماه در آستانة دیدار با مقام‌های اروپایی در بروکسل، بار دیگر نسبت به اقدامات تروریستی حکومت آخوندی در کشورهای اروپایی هشدار داد و بر مقابله با آن تأکید کرد.

مایک پمپئو با درج نقشه‌یی که در آن محل‌های برخی از اعمال تروریستی رژیم آخوندی از جمله عملیات تروریستی نیروی قدس و حزب‌الشیطان وابسته به رژیم در کشورهای مختلف اروپایی بین سال‌های 1357 تا 1397 از جمله در فرانسه، انگلستان، آلمان، اتریش، ایتالیا، بلغارستان، یونان و ترکیه به ثبت رسیده، گفت: «ما از متحدان و شرکایمان می‌خواهیم که همة منابع مالی را که این رژیم از آن برای تأمین مالی تروریسم و جنگ‌های نیابتی استفاده می‌کند، قطع کنیم. معلوم نیست که در چه زمانی (رژیم) ایران تلاش بعدی خود را در یکی از کشورهای ما برای دامن‌زدن به تروریسم، خشونت و بی‌ثباتی به‌عمل خواهد آورد».

وزیر خارجة آمریکا هم‌چنین تأکید کرد: «(رژیم) ایران در نقض آشکار قطعنامه‌های شورای امنیت به ارسال تسلیحات در سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد. رژیم ایران می‌خواهد در هر کجا که بتواند، مشکل ایجاد کند.این مسئولیت ماست که آن‌را متوقف کنیم».

پمپئو در پیام دیگری درباره مقابله با مداخلات رژیم در سوریه گفت: «همراه با متحدانمان در انگلستان، فرانسه، آلمان، عربستان و اردن... بر حمایتمان از روند سیاسی در سوریه و هدفمان برای حذف نفوذ (رژیم) ایران، شکست‌دادن داعش و مقابله با تسلیحات شیمیایی، تأکید کردیم».

آسوشیتدپرس درگزارش هشدارهای وزیر خارجه آمریکا راجع به تروریسم رژیم آخوندی دراروپا نوشت: پمپئو به دستگیری دیپلمات (رژیم ) ایران دروین دررابطه بابمب گذاری درگردهمایی اپوزیسیون ایران اشاره دارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: