قیام وایران آزاد باهزاراشرف وارتش آزادی-گردهمایی بزرگ مقاومت درپاریس9تیر1397

قیام وایران آزاد باهزاراشرف وارتش آزادی-گردهمایی بزرگ مقاومت درپاریس9تیر1397

قیام و ایران آزاد با هزار اشرف و ارتش آزادی

 گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

پاریس9 تیر 139۷ (30 ژوئن 2018)

 حمایت از شوراهای مقاومت و کانونهای شورشی

 همبستگی ملی برای سرنگونی فاشیسم دینی

 نسرین مسیح ازمعاونان مسئول اول سازمان مجاهدین

هموطنان گرامی ،خواهر مریم عزیز، حامیان گرانقدر مقاومت، کانون های شورشی در سراسر کشور، اشرف نشانهای گرد آمده از کهکشان، از اشرف سه بهمراه همه خواهرانم در شورای مرکزی و همه برادرانم در تشکیلات پولادین مجاهدین به همه شما درود می فرستیم.

درسالگرد سی خرداد و در سی امین سال جاودانگی سی هزار زندانی سیاسی سر به دار و در برابر 120 هزار شهید سرفراز مقاومت سر تعظیم فرود می آوریم و به ستارگانی چون ندا و صدیقه درود می فرستیم .

مجاهدین مفتخرند که برای آزادی خلق و میهنشان از هر آنچه که دوست داشتنی بوده گذشته اند تا آزادی و انتخاب آزادانه سرنوشت را تقدیم خلقشان کنند.

عبور از آتش و خون و تنگه ها و تنگناها، از پایداری مافوق تصور بر تخت های شکنجه ، از پایداری پرشکوه زیر بمباران و محاصره تا ایستادن در برابر زرهی و هاموی و تیر و تبر و زیر سنگین ترین موشک باران ها در اشرف و لیبرتی. این پایداری به موازات حمایت های بی شائبه مردمی از جمله حمایت شما اشرف نشانها در سراسر جهان به ما قدرت داده که در برابر مهیب ترین دیکتاتوری تاریخ معاصر مقاومت کنیم و ما مجاهدین برای آوردن بهاران آزادی، بلندتر از هر زمان دیگر می خروشیم ما زن و مرد جنگیم و تا آزادی صد برابر می جنگیم. ما زن و مرد جنگیم صدبرابر می جنگیم .

 هجرت معزی –ازشورای مرکزی سازمان مجاهدین

سلام بر شما. از اشرف3 همراه با هزاران اشرفی به شما درود می‌فرستم و از شما تشکر می‌کنم. ما و شما در مسیر آزادی از راه‌های پر پیچ و خمی عبور کرده‌ایم و اکنون با قیام رشدیابنده در ایران به هدفمان که آزادی است نزدیک می‌شویم.

39 سال است که رژیم تلاش کرده مجاهدین را از ریشه‌هایش در جامعه ایران جدا کند. از جمله با صرف میلیاردها دلار برای دروغ‌پراکنی و با سرکوب وحشیانه از جمله قتل عام 30 هزار زندانی سیاسی فقط در تابستان 1988 (67).

من هم مثل دیگر جوان‌های ایرانی از وقتی چشم باز کردم زیر بمباران این تبلیغات بودم، از طریق رادیو و تلویزیون، مطبوعات، کتاب‌های درسی و حتی فیلم‌های سینمایی. من هم‌چنین سرکوب وحشیانة این رژیم را شخصاً لمس کرده‌ام. اما این گردهمایی عظیم، قدرت این مقاومت و شکست تلاش‌های رژیم را برای شیطان‌سازی آن به‌نمایش می‌گذارد. حضور انبوه جوانان ایرانی در صفوف مقاومت نشان‌دهندة شکست رژیم است. حقیقت را نمی‌توان زندانی و یا اعدام کرد. جوانان ایرانی کانون‌های مقاومت را شکل می‌دهند و با پذیرش همة خطرها، در کارزارها شرکت می‌کنند. تظاهرات و اعتصاب‌ها در سراسر ایران خاموشی‌ناپذیرند. این، واقعیت ایران امروز و مبنای آزادی ایران فرداست.

من احساس می‌کنم در میان تظاهرکنندگان در تهران و سایر شهرها هستم. با شما بسیار فاصله دارم، اما قلبم با شماست. پیروزی نزدیک است و در آن روز آن‌را همراه با مردم عزیزمان جشن خواهیم گرفت. از شما بسیار متشکرم.
لطفا به اشتراک بگذارید: