ابراز وحشت از شرایط انفجاری جامعه و فشارهای خرد کننده اقتصادی – ۲۳تیر۱۳۹۷

ابراز وحشت از شرایط انفجاری جامعه و فشارهای خرد کننده اقتصادی – ۲۳تیر۱۳۹۷


گزیده ای از شماری از گماشتگان خامنه ای در نمایش جمعه های نظام


نمایشهای جمعة شهرهای کشور، جیغهای سراسری وحشت

 

دیروز نمایشهای جمعه در سراسر کشور باز هم صحنة ابراز وحشت امام‌جمعه‌های خامنه‌ای از فشارهای خردکنندة اقتصادی و شرایط به شدت انفجاری جامعه و التماس و درخواست از مردم گرسنه و به جان آمده که تحت تأثیر دشمنان که همان مجاهدین قرار نگیرند و همچنین خواندن روضة وحدت با این مثال تکراری که همه‌مان در یک کشتی هستیم و اگر این کشتی سوراخ شود، همه غرق خواهیم شد. گزیده‌یی از اظهارات شماری از این گماشته‌های خامنه‌ای را می‌شنویم:

 

آخوندعلیرضا اعرافی - نمایش جمعه قم:


همه به میدان آمده اند، ضد انقلاب در آرزوست تا چهلمین سالگرد انقلاب سپری نشود، ترامپ گفت ما در انتظار تسلیم ایران در مذاکرات هستیم .. دولتمردان باید بیش از گذشته در میانه میدان، تدابیر حکیمانه و مواضع انقلابی را اتخاذ کنند، در غیر اینصورت با سختی هایی مواجه می شویم...

ما اهل منطقیم و با منطق‌داران گفت و گو می کنیم..مسئولان و دست اندرکاران بپذیرند دشمنان برای فروپاشی اقتصادی و آشوب و اغتشاش و هرج و مرج و از هم پاشیدن آرمانهای انقلاب و سست کردن ما وارد جنگ شده اند.

 آخوندمحمدعلی نکونام - نمایش جمعه شهرکرد:


امروز دشمن به شدت در تلاش است که بگوید نظام در حال فروپاشی است و با آسیب‌های کلان مواجه است و این معنا را القا می‌کند که ایران در حال شقه شقه شدن است در حالی که دروغ محض است ..

 آخوند علی خاتمی - نمایش جمعه زنجان


همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و موشک دشمن وقتی به این کشتی بخورد همه غرق خواهیم شدباید باهم باشیم؛ چرا که اگر دشمن مسلط شود؛ اصولگرا و اصلاح طلب و انقلابی و غیر انقلابی نمی‌شناسد و باید هوشیار باشیم.

آخوند محمد مختاری - نمایش جمعه بیرجند:


... اگر (مجاهدین) بخواهند دست از پا خطا کنند تابستان داغ ایران را برای آنها به جهنم تبدیل خواهیم کرد...دولت هم باید توجه کند که مبادا غفلت های آنها باعث صدمه دیدن نظام و انقلاب شود... مردم ایران اسلامی به برخی مسئولان غافل و برخی نفوذی ها که در بدنه اجرایی کشور رسوخ کردند هرگز اجازه نخواهند داد که خون شهدا را به بازی بگیرند و نظام اسلامی را بد نام کنند.

آخوندابوالحسن مهدوی - نمایش جمعه اصفهان‌‌:


دشمن به دنبال همین است که احساس کند یک اختلافی را در ایران ایجاد کرده است و یکسری آشوبگر با شعارهای ساختارشکنانه حق صحیح آن صنف را به سمت دیگری می کشند....بازاریان و کسبه تا حدودی با این وضعیت آشنایی دارند و در حال حاضر ضمن اینکه دولت مردان باید به مطالبات به حق مردم توجه کنند باید در نظر بگیریم که صفوف منسجم به هم نخورد....ما آرامش جامعه را می خواهیم

آخوند لطف‌الله دژکام - نمایش جمعه شیراز:


در فضای فعلی کشور و جهان باید رفتارهای مناسب را از خودمان نشان دهیم .. اگر این موضوع محقق شود، می‌توانیم این شرایط دشوار را پشت سر بگذاریم زیرا از این سخت‌تر را هم گذرانده‌ایم

آخوند آل هاشم ـ نمایش جمعه تبریز:


مردم کشورمان باید هوشیار باشند و تحت تاثیر القاهای روانی دشمن قرار نگیرند چرا که ما شرایط به مراتب سخت تر از امروز را در دوران دفاع مقدس تجربه کرده ایم.

مردم ایران با آگاهی و بصیرت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای توطئه دشمنان کشور را این بار هم خنثی خواهند کرد.

مسئولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند. جای تعجب دارد با وجود انکه از ماه های قبل موضوع خروج آمریکا از برجام مطرح شده بود و با وجود تدابیر و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در رابطه با معیشت مردم، مسئولان تمهیدات لازم را به موقع پیش بینی نکرده اند.

آخوند دری نجف آبادی ـ نمایش جمعه اراک:


هیچکدام از ما نباید مایوس شویم چراکه یاس از گناهان کبیره است. ما از عربده کشیها نمی ترسیم....ملت ما باید هوشیار، بیدار و آگاه باشد و همه با هم در برابر توطئه‌ها و دسیسه ها منسجم و متحد باشیم ...

 

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: