تحریمهای آمریکا-شرکت بیمه فرانسویScor تمدیدنکردن قراردادهایش بارژیم

تحریمهای آمریکا-شرکت بیمه فرانسویScor تمدیدنکردن قراردادهایش بارژیم

شرکت بیمه فرانسوی اسکور اس.یی اعلام کرد، فعالیتهای خود را در ایران به خاطر تحریمهای آمریکا متوقف می‌کند. با ایران را متوقف می‌کند

رویتر گزارش داد: شرکت بیمه اسکور اس. یی فرانسه اعلام کرد، به دلیل تحریم های آمریکا علیه رژیم ایران، قراردادهای جدیدی با ایران منعقد نمی کند و قراردادهای موجود را نیز تمدید نخواهد کرد.

روز جمعه وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد که آمریکا درخواست فرانسه برای معافیت شرکتهای اروپایی و فرانسه از تحریم ها علیه رژیم ایران را رد کرده است.

خبرهای مرتبط:

رویتر گزارش داد، بانک ژاپنی میتسوبیشی.یو.اف.جی MUFG بزرگترین بانک این کشور اعلام کرد تجارت با رژیم ایران را متوقف می‌کند تا با از سرگیری تحریمهای آمریکا خود را تطبیق دهد.

رویتر افزود: احتمال دارد بانک ژاپن با این تصمیم، مشتریان خود را وادارد کند تمامی معاملات خود با رژیم ایران را متوقف کنند زیرا عمده تجارت بین‌المللی ایجاب می‌کند که این معاملات از طریق نهادهای مالی عبور نماید.

این خبرگزاری خاطرنشان کرد: ژاپن یکی از بزرگترین خریداران نفت ایران است و به‌گفته منابع صنعتی ژاپن، بانک ام.یو.اف.جی عمده واردات را اداره می‌کند.

 

بر اثر تحریمها خرید نفت هند از رژیم آخوندی در ماه گذشته کاهش یافته است.

رویتر به قول منابع کشتی‌رانی و صنعتی گزارش داد، به‌خاطر بازگشت تحریم‌های آمریکا، واردات نفت هند از ایران در ماه (ژوئن) نسبت به ماه پیش از آن ۱۵٫۹ درصد کاهش یافته و به ۵۹۲ هزار و ۸۰۰ بشکه در روز رسیده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: