موشکاف-شیخ فری رفت اروپاگردی، توطئه تروریستی رو گذاشتن توی کاسه اش-23تیر

موشکاف:


سلام! شیخ فری رفت اروپا گردی اما دماغ سوخته برگشت، حالا جنبه های اقتصادیش بماند، جنبة سیاسیش بد تر از همه بود. هاهاهاها.

چنان توطئة تروریستی رو گذاشتن تو کاسه اش که بیا و ببین. هاهاهاها. هنوزم که هنوزه دارن میسوزن. هاهاهاها.

کیهان خامنه ای ۲۱ تیر


بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی چه شد؟


اتهام دیپلمات ایرانی حاج اسدالله اسدی که یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس است و پیش از این خود در خنثی‌سازی ده‌ها عملیات تروریستی مجاهدین نقش مهمی داشته، یک اتهام واهی و بر اساس ادعاهای دو عضو سازمان مجاهدین بوده است و این دستگیری هیچگونه مبنای مستند و مستدل ندارد اما نکته اساسی اینجاست که دستگاه دیپلماسی کشورمان چرا در این زمینه و تا این حد منفعلانه عمل می‌کند.

موشکاف:


هاهاهاها. عزت به پاسپورت خرچنگ نشان! هاهاهاها.

به حق چیزای ندیده و نشنیده!‌هاهاهاها. ببینین این تروریست دبش و تحت تعقیبو چطور حلوا حلوا می کنن. هاهاهاها.

هیچ سند و مدرکی هم واسه دستگیریش نبوده، اون نیم کیلو مادة انفجاری رم اشتباه گرفتن، آدامس باکنکی بوده. هاهاهاها.

سایت حکومتی راه دانا به نقل از روزنامه حکومتی وطن امروز ۲۱ تیر


رمزگشایی ازسناریوی ضدایرانی اروپا


متهم کردن یک دیپلمات ایرانی به بمب‌‌گذاری در نشست مجاهدین» جملگی به مثابه اجزای به هم پیوسته یک «سناریوی واحد» محسوب می‌شوند.

مسلماً در صورتی که انفعال وزارت امور خارجه در برابر چنین اقدامات کثیفی ادامه پیدا کند و دستگاه دیپلماسی ما به بهانه استمرار مذاکرات برجام اروپایی، چشمان خود را بر روی مواجهه سخت دولت‌‌های اروپایی با دیپلمات‌‌های ما ببندد، این سناریو در آینده با شدتی بیشتر و البته با دخالت اجزایی تازه‌تر(!) علیه کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

موشکاف:


هاهاهاها. تهدید و خط و نشون داخلی. به باند مقابل می گه چرا چشماتو بستی و مثل قبلنا با ترور و گروگانگیری جواب ندادی. ترس و تهدید باهم قاطی شده که حاصل قاطی شدن آب و روغن تو موتور ماشین جام کردة نظامه. آخه ضربه سنگینه، آخه تا حالا دیپلومات کدوم کشور حین بمب گذاری تو اجتماع مردم عادی و شخصیتهای برجستة دنیا دستگیر شده؟!‌ هاهاها

جعفرزاده ایمن آبادی عضو مجلس ارتجاع ۲۱ تیر


مجاهدین به‌دنبال تخریب روابط اروپا و ایران


در این شرایط درخواست داریم کارمندان سفارتخانه های ایران در سایر کشورها بسیار هوشیارانه و هوشمندانه عمل کنند چرا که دشمن با توطئه قصد دارد روابط خارجی ما را دچار خدشه کند. دستگاه دیپلماسی باید مسائل را با دقت رصد و با جدیت با برخی موارد برخورد کند همچنین باید انواع توطئه را شناسایی و به دیپلمات های ایرانی آموزش دهد که در تله توطئه های دشمن قرار نگیرندتا زمانی که مذاکره باشد، مذاکره می کنیم اما رفتار فیزیکی طرف مقابل باعث می شود که ما نیز با آنها برخورد فیزیکی کنیم.

موشکاف:


هاهاهاها. چخه! پارس های خوابیدة یارو رو نگا! هاهاهاها.

هم می گه هوشیار باشین و تهدید میکنه. بعله، عظما دید دیگه تو عراق دستش به مجاهدین نمی رسه خواست جبران کنه، اما تو اروپا هم گفتن دست خر کوتاه! هاهاهاها.

همة کاسه کوزه ها هم سر خودش خراب شد. هاهاهاها.

حالا تازه اول پیامدهاشه، اما ضربة‌ اصلی از جای دیگه یی وارد می شه، از کف خیابونا هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: