گزارشی از اعتراضات مردم درشهرها علیه سرکوب و چپاول رژیم

گزارشی از اعتراضات مردم درشهرها علیه سرکوب و چپاول رژیم

 

اعتراضات مردمی علیه سرکوب....

 

روز شنبه ۲۳ تیر ماه؛ کشاورزان و باغداران غرب اصفهان شامل شهرهای جوزدان، نجف‌آباد، قهدریجان، قلعه سفید، گلدشت و کهریزسنگ، و اصغرآباد در اعتراض به بی آبی ؛ در مقابل سازمان آب اصفهان تجمع اعتراضی بر پا کردند.

 

جمعی از کارگران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان در اعتراض به عدم دریافت ۵ ماه حقوق خود؛ در مقابل درب ورودی این شرکت تجمع کردند.

 

کشاورزان غرب کارون در همبستگی با نخلداران خرمشهر و آبادان،به مدت ۳ روز موتور پمپهای خود را خاموش کردند.

 

 

سرکرده ارتش تحت امر ولی فقیه ارتجاع عبدالرحیم موسوی، باردیگر به عقده گشایی علیه مجاهدین پرداخت و در وحشت از گسترش اعتراضات مردم به ستوه آمده گفت: امسال به نظر می رسد برنامه اصلی دشمن روی جنگ اقتصادی سوار شده، اما در واقع برنامه آن ها با عملیات روانی روی جنگ اقتصادی سوار شده است. تا جایی اتفاقی می افتد عده ای راه می افتند، جریانی به راه می اندازند و دعوایی ایجاد می کنند. ما باید خیلی مراقب باشیم. باید مراقب نفوذی‌ها و جنگ روانی دشمنان باشیم.

 

سرلشکر جنایتکار عبدالرحیم موسوی که اظهاراتش در خبرگزاری نیروی تروریستی قدس درج شده، ضمن اشاره به ضربات ارتش صلح و آزادی برماشین جنگ و سرکوب و تحمیل زهر آتش به خمینی گفت: 21 تیرماه سال 67 یکی از تلخ ترین روزهای پایانی تاریخ جنگ است. نفوذیها و عناصر (مجاهدین) با یک ترفند برنامه ریزی شده و البته بسیار ساده و سوار شدن بر موج عملیات روانی باعث ایجاد آشفتگی در نیروهای (نظام)شدند. این موضوع باعث شد که بسیاری از نیروها را در جو روانی ایجاد شده قرار دادند.

 

در ادامه ابراز وحشت سرکردگان نیروهای سرکوبگر خامنه ای از مجاهدین و خطر قیام، پاسدار سرتیپ تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی گفت: سال 97 سال پراهمیتی است. در شرایط کنونی وظیفه همه مسئولین نظام در تمام سطوح و دلسوزان (نظام) مقابله با این فشارها و توطئه‌های دشمنان است..... (مجاهدین) نیز توطئه‌های شومی را علیه (نظام) طراحی کرده‌اند.
لطفا به اشتراک بگذارید: