تجمع های اعتراضی و تظاهرات اقشار مختلف مردم درشهرهای میهن

تجمع های اعتراضی و تظاهرات اقشار مختلف مردم درشهرهای میهن

 اعتصاب و اعتراضات ....

جمعی از معلمان استان فارس روز یکشنبه در اعتراض به صدور احکام حقوق ظالمانه، در مقابل اداره کل استان، درشیراز تجمع کردند و فیشهای حقوقی خود را آتش زدند .

سهامداران شرکت «سیر طوس ماندگار» اتوبوسرانی مشهد در اعتراض به عدم دریافت یکسال حقوق‌شان دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی همدان و حومه در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات،سنوات سال گذشته و همچنین تحمیل ساعات کار اضافی در محوطه پایانه مرکزی اتوبوسرانی همدان دست به اعتصاب زدند.

جمعی از کارگران بیکار شده کارخانه رنگین نخ سمنان، برای چندمین بار در اعتراض به نپرداختن مطالبات مزدی خود، در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.

کارگران زحمتکش فضای سبز منطقه ۳ شهرداری دزفول در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان برای چندمین بار دست به تجمع اعتراضی زدند.

 غارت شدگان موسسه حکومتی پدیده شاندیز؛ پس از چهار سال بلاتکلیفی و شنیدن وعده‌های دروغین در مقابل استانداری رژیم در مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

جمعی از معلمان استان فارس روز یکشنبه در اعتراض به صدور احکام ظالمانه در مقابل اداره کل استان درشیراز تجمع کردند و فیش های حقوقی خود را آتش زدند.

معلمان معترض در شیراز شعار می دادند:‌ وزیر بی تعهد و بی غیرت نمی خوایم نمی خوایم و یه اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه

کارگران اخراج شده کارخانه رنگین نخ سمنان در مقابل استانداری رژیم تجمع کردند‎.

رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی همدان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات عقب افتاده تجمع کردند.

جمعی از مردم آبادان در اعتراض به نبودن آب آشامیدنی در بخش اروندکنار تجمع کردند . 
لطفا به اشتراک بگذارید: