تظاهرات مردم و ابراز نگرانی گماشتگان نظام از مجاهدین خلق

تظاهرات مردم و ابراز نگرانی گماشتگان نظام از مجاهدین خلق


در پی تظاهرات و اعتصاب های مکرر و خاموش ناشدنی در سطح کشور که با موضوعاتی نظیر کمبود آب یا قطع برق یا چپاول اموال غارت شدگان توسط موسسات مالی حکومتی یا عدم پرداخت حقوق کارگران و فرهنگیان و گرانی سرسام آور مایحتاج اولیه و بی ثباتی بازار ارز و سکه به وقوع پیوسته است و گره خوردن این تظاهرات و اعتراض ها با فعالیت کانونهای شورشی ، سرکردگان و امام جمعه های خامنه ای به شدت سراسیمه شده و نسبت به تاثیر و پیامدهای فعالیت مجاهدین فریاد وحشت سرمی دهند.

توطئه های شومی علیه نظام طراحی کرده اند


سرکرده ارتش تحت امر ولی فقیه ارتجاع عبدالرحیم موسوی، باردیگر به عقده گشایی علیه مجاهدین پرداخت و در وحشت از گسترش اعتراضات مردم به ستوه آمده گفت: «امسال به نظر می رسد برنامه اصلی دشمن روی جنگ اقتصادی سوار شده، اما در واقع برنامه آن ها با عملیات روانی روی جنگ اقتصادی سوار شده است. تا جایی اتفاقی می افتد عده ای راه می افتند، جریانی به راه می اندازند و دعوایی ایجاد می کنند. ما باید خیلی مراقب باشیم. باید مراقب نفوذی‌ها و جنگ روانی دشمنان باشیم».

سرلشکر جنایتکار عبدالرحیم موسوی که اظهاراتش در خبرگزاری نیروی تروریستی قدس درج شده، ضمن اشاره به ضربات ارتش صلح و آزادی برماشین جنگ و سرکوب و تحمیل زهر آتش بس به خمینی گفت: « 21 تیرماه سال 67 یکی از تلخ ترین روزهای پایانی تاریخ جنگ است. نفوذیها و عناصر (مجاهدین) با یک ترفند برنامه ریزی شده و البته بسیار ساده و سوار شدن بر موج عملیات روانی باعث ایجاد آشفتگی در نیروهای (نظام)شدند. این موضوع باعث شد که بسیاری از نیروها را در جو روانی ایجاد شده قرار دادند».

در ادامه ابراز وحشت سرکردگان نیروهای سرکوبگر خامنه ای از مجاهدین و خطر قیام، پاسدار سرتیپ تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی گفت: «سال 97 سال پراهمیتی است. در شرایط کنونی وظیفه همه مسئولین نظام در تمام سطوح و دلسوزان (نظام) مقابله با این فشارها و توطئه‌های دشمنان است..... (مجاهدین) نیز توطئه‌های شومی را علیه (نظام) طراحی کرده‌اند».

شعارهای ساختار شکنانه می دهند


امام جمعه‌های خامنه‌ای درشهرهای مختلف کشور نیز هراس فزاینده نظام ولایت فقیه را از مجاهدین و خطر قیام رابرملا کردند.

آخوند اعرافی امام جمعه رژیم در قم گفت: «ضد انقلاب در آرزوست تا چهلمین سالگرد انقلاب سپری نشود. دشمنان برای فروپاشی اقتصادی و آشوب و اغتشاش و هرج و مرج و از هم پاشیدن (نظام) و سست کردن ما وارد جنگ شده اند».

آخوند مختاری امام جمعه خامنه ای در بیرجند ضمن تهدید آوری (مجاهدین) از خطر یک تابستان داغ برای نظام ابراز وحشت کرد.

آخوند مهدوی، امام جمعه رژیم در اصفهان نیز در وحشت از بالا گرفتن اعتراضات مردمی و بحران درونی رژیم گفت: «بالاخره تو این فشارهایی هم که می آید گاهی مباحثی هم پیش می آید حقوقها تاخیر می افته نوسانات ارزی گاهی بوجود می آید، قاچاق واردات و مشکلات ارزی و مسائل اینچنینی به ضمیمه بحث آب و مشکلات دیگری که هست بالاخره بعضی به حق که میخواهند حق خودشان را بگیرند اما دشمن دنبال همین است که احساس بکنه یک اختلافی را در ایران ببینه بلافاصله می بینید هر نوع اختلافی که باشه هر نوع اغتشاشی را بلافاصله می بینی یکسری آشوبگر می آیند بین آنها قرار میگیرند شعارهای ساختار شکنانه میدهند و حق صحیح آن صنف را میکشانند به یک سمت دیگری».

نگرانی از انقلابی دیگر


پاسدار عماد افروغ، نماینده سابق مجلس رژیم ایران نیز در گفتگو با رسانه حکومتی عصر امروز، ضمن اعتراف به وضعیت انفجاری جامعه و خطر قیام و مجاهدین گفت: «این برای ما درد آور است که (مجاهدین) و ترامپ برای (نظام) شاخ و شانه بکشند. من نوعی، باید یقه چه کسی را بگیرم که این شرایط را به وجود آورده است؟ ».

وی با اعتراف به انزجار مردمی از دعاوی فرییکارانه سرکردگان نظام گفت: «مردم به آگاهی رسیده اند و دیگر نمی توان آنها را فریب داد. تناقض در شعارها و عملکردها، انقلابی دیگر را رقم می زند. تظاهر موجب یأس و بروز جنبشهای مردمی خواهد شد».

بیشتر بخوانید:

· «جامعه با یک انفجار بزرگ مواجه خواهد شد»


· زوزه‌های وحشت در نمایشهای جمعه رژیم نسبت به مجاهدین


· برق پیروزیهای آلترناتیو و یقه‌درانی هیستریک آخوندها


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: