مطالب طنز روز – ۲۴تیر۱۳۹۷

مطالب طنز روز – ۲۴تیر۱۳۹۷


کاریکاتورها و مطالب طنز رسانه ها و شبکه های اجتماعی






طنز در رسانه های حکومتی اسمش طنزه. اما واقعا مصیبت نامه و رنجه. چون متکی به واقعیتهای تلخ و دردناک جاری در نظام آخوندیه. مثلا روزنامه حکومتی جهان صنعت در ستون طنزش با عنوان « از کجا...؟» نوشته:



سرپرست دادگاه‌های کیفری یک استان تهران‌ از متواری شدن یکی از متهمان پرونده موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج خبر داد.

آن طور که پیشتر رییس کل دادگستری استان تهران گفته بود، حجم مالی پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج، چیزی حدود 12 هزار میلیارد تومان است ... این پرونده 360 شاکی دارد و تا‌کنون نیز هفت جلسه رسیدگی به آن در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار شده است.

*جدا این خبر خودش طنز نیست؟ الان چند سال است برای رقمی به این عظمت و میزان شاکیانی به این تعداد کل کشور به هم ریخته بعد وسط‌ رسیدگی به این پرونده مشخص شده یکی از دوستان متواری شده! تازه خبرهای زیر‌میزی و درگوشی هم از سرمایه‌گذاری 40 میلیارد تومانی از اهالی بهارستان در این بانک خبر می‌دهند که آدم حقیقتا از پاسخ و واکنش و طنزنوشتن در‌می‌ماند! 40 میلیارد؟ از کجا آوردی؟

البته ظاهرا این روزنامه حکومتی جرأت نکرده بنویسه که رییس این موسسة غارتگر یه آخوند و امام جمعة خامنه ای در سبزواره. حالا ببینید اون تقوایی که تو نمایش جمعه این یارو بهش سفارش می کنه سر از کجا در میاره؟ بهتره نویسندگان طنز سیاه دنبال این پاسخ برن.

اما طنز در شبکه های اجتماعی سوژه روزش موضوع کمبود آب و برق هست.

تابلو اول اسمش هست«آب»



آب اگه کمه اما برای سرکوب به اندازه کافی هست.

تابلو بعدی به بیانی منشا کمبود آب را نشون داده. تو شبکه های اجتماعی زیرش نوشتن «یزید زمان آب را بر مردم بست»





تابلو بعدی هم با اشاره به کمبودهای برق نوشته در مملکتی که دکل دزدی هست برق دزدی هم هست:



لطفا به اشتراک بگذارید: