موشکاف-ولایتی هم پیام عظما رو برد روسیه، هم شیخ فری تا بگن تو زهر خوری باهمیم-24تیر97

موشکاف:


سلام! ولایتی مسکو رو ترک کرد اما دست از پا دراز تر! هاهاهاها.

دیگه خبری از بلف های موقع رفتن نبود. هاهاهاها.

نه تنها تحویلش نگرفتن، تو سری هم خورد بدبخت.هاهاهاها

دیگه نمی گفت این سفر نقطه عطف روابط استراتژیکه. هاهاهاها.

ابراهیم متقی کارشناس رژیم ـ‌ تلویزیون رژیم 21تیر


... ما در شرایط تهدید هستیم در شرایط تهدید ناچاریم که شکل بندی ها و الگوی رفتار سیاست خارجی مان را تغییر بدهیم بنابراین نگاه به شرق و سیاست ائتلاف تغییر پیدا میکنه ...

موشکاف:


هاهاهاها. نه شرقی ، نه غربی، جمهوری اسلامی نظامو باش. هاهاهاها.

نگاه به غرب شیخ فری که جواب نداشت، حالا تو نگاه به شرق هم سرشون به سنگ خورد ، حالا کجا مونده که بهش نگاه کنن؟ فقط قبر دجال . هاهاها.

شعیب بهمن کارشناس رژیم ـ‌ تلویزیون رژیم 21تیر


از مدتها پیش مانور گسترده ای روی دیدار ترامپ و پوتین در رسانه های مختلف داده شده و در شرایط فعلی هم آنچیزی که بویژه رسانه های اسرائیلی دارند رویش تبلیغ میکنند این هستش که تمایل داشتند صهیونیستها به نوعی یک معامله ای را سامان بدهند به نوعی واسطه گری بکنند بین روسیه و آمریکا بر این مبنا که از طریق روسیه ایران را مجاب بکنند که به حضور خودش در سوریه پایان بده و خیلی دیگه در پرونده سوریه حضوری نداشته باشه در ازاء آن آمریکایی ها بیایند و تحریمهایی که علیه روسیه بعد از وقایع اوکراین وضع کردند را به نوعی لغو بکنند 14.55 = 50

موشکاف:


هاهاهاها. صدای هورت کشیدن جام زهر بلند شده. هاهاهاها.

ولی عجب حالی پیدا میکنه عظما! جام زهرو سر میکشه اما امتیازشو شرق و غرب میگیرن. هاهاهاها.

علی خرم ـ روزنامة‌ حکومتی جهان صنعت ـ 23تیر


 تجربه تلخ از عدم تعهد روس‌ها


به اعتقاد ولایتی اروپا آن طور که باید قابل اعتماد نیست و باید به دنبال شریک سیاسی امین‌تر و قابل اعتمادتری بود. به نظر می‌رسد روسیه بر اساس تعاریف سیاسی و دیپلماتیک ولایتی قابل اعتماد است. سرمایه‌گذاری روس‌ها در ایران از دیدگاه ولایتی نسبت به اروپا و آمریکا ارزشمند‌تر است و باید از این فرصت استفاده کرد. اما تجربیات قبلی خلاف این موضوع را نشان می‌دهد و بیانگر آن است که نمی‌توان اطمینان حاصل کرد که روس‌ها مذاکرات و تعهدات خود را تا کجا جدی بگیرند...آیا روس‌ها ایران را به سرانجام خطرناکی نزدیک می‌کنند؟...

اما درباره احتمال مذاکره ایران و آمریکا با توجه به شرایط فعلی بین‌المللی و منطقه‌ای باید گفت‌ مذاکرات هوشمندانه پیش از آنکه کشور دچار آسیب‌هایی عمیق‌تر شود ضرورتی غیرقابل انکار است...».

موشکاف:‌


هاهاها. میگه روسا قابل اعتماد نیستن، حالا ببین اینا کین که روسا گفتن نظام ولایت قابل اعتماد نیست و همیشه چند صدا از نظام شنیده میشه، بخاطر همین بود که یارو ولایتی هم پیام عظما رو برد روسیه، هم شیخ فری. هاهاها.

تا بگن تو زهر خوری باهمیم. هاهاهاها. اینم عجایب صنعتی بود تو دنیای سیاست، دو پیام واسه یه سیاستمدار. هاهاهاها.

خبرگزاری حکومتی ایسنا ـ 22تیر


سخنگوی کرملین: نمی‌توانم سخنان ولایتی را تایید کنم


دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات علی اکبر ولایتی، مبنی بر آمادگی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای سرمایه گذاری در ایران در زمینه انرژی گفت: نمی توانم این مساله را تایید کنم و نمی‌توانم به جزئیات بیشتری در این رابطه بپردازم.

عبدالله رمضان زاده سخنگوی سابق دولت ۲۲ تیر

حرفهای ولایتی را باید باور کنیم یا سخنگوی پوتین را

عجب تفاهمی دارند بعد مذاکرات!!

موشکاف:‌


اینم تفاهم بعد از مذاکرات! هاهاهاها. بعله، به نظر میاد که نظام ولایت جام زهر سوریه رو بلند کرده که بره، شاید رفته باشه بالا، اما یه پاپاسی هم گیرش نیومده، هاهاها.

حالا میگن نفت در برابر غذا شده، عجب خفتی! هاهاهاها. حالا یارو ولایتی رفته چین، هاهاهاها.

اونجا هم چن تا تو سری میخوره و برمیگرده. هاهاها. وقتی برگشت پنبه شو براتون میزنم. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.
لطفا به اشتراک بگذارید: