اظهارات وحشت آلود مهره های نظام درباره پیوند اعتراضات مردمی بامجاهدین

اظهارات وحشت آلود مهره های نظام درباره پیوند اعتراضات مردمی بامجاهدین

یک مهره باند مؤتلفه در اظهارات وحشت‌آلودی درباره پیوند اعتراضات مردمی با مجاهدین گفت: دشمن، به سمت ایجاد بستر آشوب و اغتشاش در نقاط مختلف کشور با نقش آفرینی (مجاهدین) و معاندان نظام پیش رفت تا مردم را از نظام دور کند. امروز (مجاهدین) می خواهند از اوضاع نابسامان اقتصادی به نفع خود بهره ببرند.

وی افزود: در دو ماه اخیر تعداد زیادی از (مجاهدین) که به دنبال ایجاد اغتشاش در کشور بودند دستگیر شدند.... امروز پیچ تندی پیش روی (نظام) قرار دارد

 

یک عضو مجلس رژیم به نام جعفری ایمن‌آبادی درباره اوضاع جوشان جامعه گفت: آنچه باعث نگرانی است این است که شکاف میان (نظام) و جامعه افزایش چشمگیری داشته است و درنتیجه دیوار بی‌اعتمادی مردم نسبت به (نظام) هر روز رفیع‌تر از قبل می‌شود.

درباره فساد در حکومت آخوندی، یک روزنامه رژیم نوشت: اقتصاد (ما) طی چهار دهه بر یک ساختار بوروکراتیک فاسد دولتی و شبه دولتی مبتنی بوده که تمام تصمیم‌گیری‌ها و در واقع سکان فرماندهی سیاسی و اقتصادی را همین ساختار غیر پاسخگو و شفاف به دست داشته است. علت بحران‌ها و مشکلات اقتصادی تنها افراد سودجو و فرصت‌طلب نیستند بلکه سوء تدبیر مدیران طی چهار دهه گذشته تاثیر بیشتری دارد.

این روزنامه حکومتی با هشدار نسبت به فوران خشم مردم افزود: با شکاف رو به تزاید دستمزدها و هزینه‌های خانوار‌ مواجه‌ایم که موجی از نارضایتی ایجاد کرده است... یک بحران ژئوپلیتیک هم در منطقه شاهد هستیم که می‌تواند تاثیرات بحران‌های ذکر شده را دوچندان کند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: