ملاقات خامنه‌ای با اعضای دولت آخوند روحانی – ۲۵تیر۱۳۹۷

ملاقات خامنه‌ای با اعضای دولت آخوند روحانی – ۲۵تیر۱۳۹۷


گزیده ای از اظهارات خامنه ای در دیدار با اعضای هیئت دولت


 

 روز گذشته خامنه‌ای با اعضای دولت روحانی در بیت خود دیدار و برای آنها سخنرانی کرد. تلویزیون رژیم در اخبار خود حمایت از دولت روحانی را برجسته کرد قسمتهایی از خبر تلویزیون رژیم از اظهارات خامنه‌ای را می‌شنویم:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این جلسه، شرط اصلی موفقیت در همه‌ی عرصه‌ها را برخورداری از «روحیه‌ی قوی، انگیزه، شجاعت و عزم راسخ» دانستند

رهبر انقلاب اسلامی، تیم اقتصادی دولت را میاندار و محور اصلی کار و تحرک در کشور خواندند و همه‌ی دستگاه‌ها را به هماهنگی با آن فراخواندند.

ایشان شرط دیگر غلبه بر تنگناها را ارسال تصویری مقتدر از دولت برشمردند و افزودند: تصویر دولت در چشم مردم باید تصویری توانا، کارآمد و تلاشگر باشد.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین صداوسیما و دستگاه‌های تبلیغاتی را به انتقال تصویر درست از اقدامات دولت توصیه کردند و افزودند: البته بیان انتقادهای منطقی اشکالی ندارد.

ایشان افزودند: البته طرف‌های اروپایی موظفند تضمین‌های لازم را درخصوص برجام بدهند اما نباید اقتصاد کشور به این موضوع گره زده و معطل آن شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر «لزوم گسترش روزافزون دیپلماسی و ارتباطات خارجی»، افزودند: به‌جز موارد معدودی همچون آمریکا، روابط کشور با شرق و غرب باید هرچه بیشتر تقویت شود و تحرک عملیاتی و هدفمند دیپلماسی افزایش یابد.

رهبر انقلاب اسلامی دستور روز گذشته‌ی رئیس‌جمهور برای برخورد با تخلفات در واردات خودرو را خوب خواندند و افزودند: البته این دستورها باید پیگیری شود تا به نتیجه‌ی مطلوب برسد.

«مبارزه‌ی واقعی با فساد» محورهای بعدی مورد تأکید رهبر انقلاب اسلامی در این نشست بود.

ایشان در پایان گفتند: جداً معتقدم دولت به شرط انجام اقداماتِ لازم، خواهد توانست بر مشکلات فائق آید و توطئه‌های آمریکا را ناکام

 
لطفا به اشتراک بگذارید: