موشکاف-دورهمی شیخ فری و دو راس لاریجانی و انشاالله درمانی شیخ فری-25تیر

موشکاف:


سلام! یارو شیخ فری و اون دو رأس لاریجانی که رو هم میشن سران سه قوة خالی شدة نظام ، یه دورهمی داشتن تا ببینن تو این گرداب چه خاکی میتونن به سرشون کنن! هاهاهاها.

از انشاءالله درمانیهای شیخ فری که بگذریم باقی حرفش التماس درخواست بود که آی ملت! قیام نکنین تو رو به خدا! هاهاهاهاو

 

آخوند روحانی پس از جلسه با لاریجانی ها- 23تیر


در جلسه امروز هم در همین زمینه در فروض مختلف و شرایط مختلف بحث کردیم که چگونه ما می توانیم در این مقطع کشور ما را با کمترین هزینه عبور بدهیم.

اولا من میخواهم به ملت عزیز عرض بکنم که دولت هم برای تامین کالاهای اساسی و ضروری مردم ارز لازم رو مدنظر قرار داده و بانک مرکزی بطور منظم این ارز رو داره پرداخت می کنه. 0230 = 60

10.07مردم مطمئن باشند برای زندگی خودشان و گرچه فشار هایی خواهد بود اما میتوانیم زندگی مردم را در کشور با حمایت مردم اداره بکنیم و از مشکلات بخوبی عبور کنیم انشاالله.

موشکاف:


بعله، دلار مورد نیاز آقازاده ها واسه وارداتی مثل خودروهای کذایی و سفرای لاکچری پرداخت میشه، اونم دلار جهانگیری! هاهاهاها.

میتونن کیلو کیلو سکه بخرن! رو بالا پایینی ارز سرمایه گذاری کنن. هاهاهاها.

بعله، همه چی واسه کارگزاران نظام فراهمه، بدون انشاءالله، اصلا نگران نباشن. هاهاها.

آخوند روحانی پس از جلسه با لاریجانی ها- 23تیر


همچنین میخواهم به مردم شریف بگم که ما در زمینه اشتغال طرحهایی که در گذشته داشتیم ادامه میدهیم بویژه در زمینه صنعت ساختمان در زمینه خودروهای فرسوده در زمینه اشتغال روستائیان، بحث اشتغال را مابطور جد دنبال میکنیم و علیرغم فشارهای آمریکا امسال شاهد یک تحول مثبت در زمینه اشتغال خواهیم بود و همچنین دولت نسبت به اقشار کم در آمد و مستضعف جامعه طرحهایی داره برای کمکهای بیشتر برای اینکه این فشارها نتوانه مشکلات بیشتری را برای اقشار کم در آمد بوجود بیاره.

موشکاف:


هاهاهاها. طرح اشتغال، یارو ۵ ساله که میگه اشتغال زایی، اما مثل وعده هاش سرزا رفتن. هاهاهاها.

چون هیچ اشتغالی که ایجاد نشده، همونایی هم که شاغل بودن از کار بیکار شدن. هاهاها.

بیخود نیست لشکر بیکارا تو خیابونا نظامو تهدید میکنه. هاهاها.

آخوند روحانی پس از جلسه با لاریجانی ها- 23تیر


یکی از نکاتی هم که در جلسه امروز ما بحث کردیم بحث نقدینگی بود که ریشه این نقدینگی امروز از کجا هست؟ چگونه باید از سرچشمه مانع اضافه شدن نقدینگی ها بشویم و همچنین بتوانیم نقدینگی موجود را جذب بکنیم .

برای واگذار کردن طرحهای نیمه تمامی که الان خب ممکنه جاذبه اقتصادی زیادی نداشته باشه باید با قیمت ارزانتر کمتر و یا حتی گاهی مجانی به طرف واگـذار کرد برای اینکه آن طرح را تکمیل بکنه و به ثمر برسانه که هم موجب جذب نقدینگی میشه هم موجب اشتغال میشه امروز یک طرحی را بطور مقدماتی بحث کردیم که انشاالله بحث مفصل تری خواهیم کرد که ما بتوانیم طرحهای نیمه تمام را سریعتر به مردم واگذار کنیم انشاالله .

موشکاف:


هاهاهاها. تا این جا چندتا انشاءالله شنیدین، البته این فقط یه قسمتشه هاهاهاها. می گه ریشة نقدینگی کجاس؟ هاهاهاها

مثل هیولائه که بچه رو بقل کرده بود می گفت این از چی ترسیده این قدر گریه می کنه هاهاهاها. دنبال سرچشمه می گرده، آدرس بیت رهبری و خیابان پاستور. بابا این طرحهای نیمه تموم یه بار برای دزدی مصرف شدن، معلومه شورای قوه های خالی شده، طرح برا دزدی کم اورده که سراغ طرحهای مصرف شده رفته هاهاهاها. ولی اینا لو رفته اس.

القصه شیخ فری از گفتار درمانی رفت به باید درمانی و حالا آومده به انشاءالله درمانی. 5بار گفت ایشالا حل می‌شه! ایشالا اشتغال صورت می‌گیره. 5بار گفت اشتغال! خلاصه اینکه با ایشالا درمانی التماس و درخواست میکرد که قیام نکنین. کاسة گدایی رو یه بار می بره فرنگ و مرنگ یعنی غرب و شرق، یه بار میاره داخل، البته خوب می دونه که جوونای قیام آفرین کاسه و کوزه رو بد جوری توسر خودش و ولی فقیهش می شکنن. حالا ببینین موشکاف کی گفتا.هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: