هشدار رئیس جمهور آمریکا درباره طاعون تروریسم تحت نام اسلام به عنوان تهدید جهانی

هشدار رئیس جمهور آمریکا درباره طاعون تروریسم تحت نام اسلام به عنوان تهدید جهانی

کنفرانس رؤسای جمهورآمریکا و روسیه  در هلسینکی

 هشدار رئیس جمهور آمریکا

درباره طاعون تروریسم تحت نام اسلام

به عنوان تهدید جهانی

 

تاکید ترامپ برمقابله با بسیج خشونت طلبانه

رژیم آخوندی در خاورمیانه

 وجلوگیری از سوءاستفاده آن از شکست داعش

رئیس جمهور آمریکا درکنفرانس مشترک خود با رئیس جمهور روسیه در هلسینکی درباره طاعون تروریسم تحت نام اسلام هشدار داد و افزود آنها در گفتگوهایشان برلزوم مقابله با این تهدید جهانی گفتگو کرده اند.

رئیس جمهور آمریکا سپس افزود: ماهم چنین درباره جلوگیری از سوء استفاده رژ‌یم ایران از شکست داعش و مقابله با بسیج خشونت طلبانه این رژیم در خاورمیانه گفتگو کردیم .

 

رئیس‌جمهور (روسیه) و من هم‌چنین دربارة طاعون تروریسم افراط‌گرای اسلامی صحبت کردیم. هم روسیه و هم آمریکا از حملات وحشتناک تروریستی رنج کشیده‌اند و ما توافق کردیم که ارتباطات موجود بین آژانس‌های امنیتی خود را حفظ کنیم، به‌منظور حفاظت از شهروندانمان در برابر این تهدید جهانی. سال گذشته ما روسیه را از طرح حمله‌یی در سنت‌پترزبورگ مطلع کردیم و آنها موفق شدند آن‌را بلافاصله متوقف کنند؛ آنان را پیدا کردند، متوقفشان کردند و شکی دربارة آن وجود نداشت. من از تماس متعاقب پرزیدنت پوتین قدردانی کردم که از من تشکر کرد. من هم‌چنین بر اهمیت اعمال فشار بر (رژیم) ایران تأکید کردم برای متوقف‌کردن جاه‌طلبی‌های اتمی آن و کارزار خشونت‌بار آن در سراسر منطقه خاورمیانه. هم‌چنان که ما به‌طور مفصل صحبت کردیم، بحران سوریه پیچیده است. همکاری میان کشورهای ما می‌تواند جان صدها هزار تن را نجات بدهد. من هم‌چنین روشن ساختم که ایالات متحده به (رژیم) ایران اجازه نخواهد داد از کارزار موفقیت‌آمیز ما علیه داعش بهره ببرد. ما تقریباً داعش را در این منطقه ریشه‌کن کرده‌ایم.

 

در این کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه دربار گفتگوهایش با رئیس جمهور آمریکا را جع به سوریه گفت، برقراری صلح در سوریه، الگویی از همکاری بین آمریکا و روسیه خواهد بود.

وی هم‌چنین گفت: با ترامپ در این رابطه موافق است که ارتش دو کشور به‌نحوی موفقیت‌آمیز در سوریه با یکدیگر همکاری می‌کنند.
لطفا به اشتراک بگذارید: