رئیس جمهورآمریکا -رژیم ایران درحال فروپاشی است و تظاهرات درتمام شهرهاست

رئیس جمهورآمریکا -رژیم ایران درحال فروپاشی است و تظاهرات درتمام شهرهاست

رئیس‌جمهور آمریکا:رژیم ایران در حال فروپاشی است و در تمامی شهرهای ایران تظاهرات صورت می گیرد،ما میخواهیم به مردم [ایران] بگوئیم که باآنها هستیم

رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار با رئیس جمهور روسیه در هلسینکی، در مصاحبه یی با فاکس نیوز گفت: روسیه و دیگر کشورهایی که از توافق اتمی جانبداری می کنند به خاطر منافع اقتصادی شان از معامله با رژیم ایران است ، اما توافق اتمی با رژیم ایران برای آمریکا توافق خوبی نیست و در نهایت برای جهان نیز توافق مناسبی نیست. اگر شما به ایران نگاه کنید می‌بینید چه اتفاقی دارد رخ می‌دهد. رژیم ایران در حال فروپاشی است. در تمامی شهرهای ایران تظاهرات صورت می گیرد. میزان تورم به‌سرعت سقفهای جدیدی می‌شکند.

وی افزود: ما نمیخواهیم به کسی جز حکومت ایران آسیب برسانیم ولی ما میخواهیم به مردم [ایران] بگوئیم که ما صددر صد با آنها هستیم.

 

در پی دیدار سران آمریکا و روسیه در هلسینکی، گزارش‌های رسانه‌های رژیم حاکی از نگرانی‌های محافل حکومت آخوندی است.

روزنامة حکومتی ابتکار نوشت: ناظران پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است دیدار هلسینکی به یک معامله پایاپای بینجامد. برای مثال در این معامله، ممکن است ترامپ در یک عقب‌گرد شوک‌آور، الحاق شبه‌جزیرة کریمه به خاک روسیه را به‌رسمیت بشناسد و در مقابل، روسیه نیز به مطالبات استراتژیک آمریکا در خاورمیانه پاسخِ مثبت دهد. لازم است به این مهم توجه کرد که گسترش روابط جمهوری اسلامی و روسیه، هرگز به معنای وجود یک رابطة استراتژیک نبوده و نیست. این درحالی است که مسکو به موازاتْ و یا حتی بیشتر، روابطِ رو به گسترش با دولت‌های لابی‌گر علیه (نظام) ایران دارد.
لطفا به اشتراک بگذارید: