بیانیه کمیته آلمانی-استقبال ازحکم جلب دادستانی کل فدرال آلمان علیه دیپلومات رژیم

بیانیه کمیته آلمانی-استقبال ازحکم جلب دادستانی کل فدرال آلمان علیه دیپلومات رژیم

بیانیه کمیتة آلمانی همبستگی برای ایران آزاد:

استقبال از حکم جلب دادستانی کل فدرال آلمان

علیه دیپلمات رژیم ایران اسدالله اسدی

به خاطر توطئه حملة انفجاری در گردهمایی پاریس

 

توافق بعد از قتل‌های میکونوس در برلین

توسط رژیم ایران نقض شده است

درحادثه اخیرقتل تعداد بسیاری انسان درخاک اروپا

 طراحی و ماموریت اجرای آن به صورت حرفه ای

 ابلاغ شده بود

 

لزوم محکومیت این تلاش برای سوء قصد

از سوی دولت آلمان و اتحادیه اروپا

وفرستادن یک علامت روشن برای این رژیم تروریست

 

اطلاعیة مطبوعاتی کمیتة آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

کمیتة آلمانی همبستگی برای ایران آزاد (متشکل از نمایندگان مجلس فدرال و پارلمان‌های ایالتی در آلمان) به تأکید از تصمیم دادستانی کل فدرال آلمان در شهر کارلسروهه مبنی بر ورود به پروندة دیپلمات (رژیم) ایران اسدالله اسدی و صدور هم‌زمان یک حکم جلب علیه او استقبال می‌کند. این مأموریت جنایتکارانه حکومتی برای ارتکاب قتل علیه اعضای اپوزیسیون ایران که به‌صورت مسالمت‌آمیز در پاریس همراه با حامیان برجستةشان تجمع کرده بودند، پرونده‌یی است که قضاییة اروپا باید به آن بپردازد، باید اقدام مربوطه را ریشه‌یابی کند و دست اندرکاران این جنایت را به مجازات برساند.

در تاریخ اول ژوئیه 2018، اسدالله اسدی، دیپلمات (رژیم) ایران، در حوالی شهر آشافنبورگ بر اساس یک حکم جلب اروپایی صادر شده توسط ادارات پیگرد جزایی بلژیک دستگیر شد.وی باید در ماه مارس سال 2018 به یک زن و شوهر ساکن شهر آنورس مأموریت داده باشد تا به یک حملة انفجاری در گردهمایی سالانة مخالفان (رژیم) ایران که تحت نام «ایران آزاد» در پاریس برگزار می‌شد، مبادرت ورزند. این حمله اما به یمن هشیاری ادارات ذیربط خنثی شد.

دادستانی کشور آلمان در تاریخ 6 ژوئیه 2018 حکم جلبی را از طریق قاضی تحقیق در دیوان عالی کشور علیه اسدالله اسدی از جمله به‌خاطر فعالیتهایش به‌عنوان مأمور سرویس مخفی رژیم ایران و به‌خاطر تبانی برای قتل به‌دست آورد.

مهمتر از آن اکنون محکومیت این سوءقصد برنامه‌ریزی شده از سوی مراجع سیاسی است. دولت فدرال آلمان باید از ابعاد این سوء قصد طراحی‌شده آگاه باشد. با ارتکاب به این سوء قصد، رژیم تهران توافق انجام‌گرفته بعد از قتل‌های رستوران میکونوس در سال 1992 در برلین را مبنی بر این‌که این رژیم دست به ترور در خاک اروپا نخواهد زد نقض کرده است. در حادثة اخیر قتل تعداد بسیاری انسان طراحی و ماموریت اجرای آن بصورت حرفه ای ابلاغ شده بود.

ماخواستار محکومیت این تلاش برای سوء قصد از سوی دولت آلمان و هم‌چنین از سوی نمایندة اتحادیه اروپا در امور خارجی هستیم تا یک علامت روشن برای رژیم تروریست (حاکم بر) تهران فرستاده شود.

اوتو برنهارد، رئیس کمیتة آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

عضو هیأت‌رئیسة بنیاد کنراد آدنائر

17 ژوئیه 2018
لطفا به اشتراک بگذارید: