بهای معامله روسیه و آمریکا خروج نیروهای رژیم ایران از سوریه است-20دقیقه-گزارش6-27تیر

گزارش6 ـ بهای معامله روسیه و آمریکا خروج نیروهای رژیم ایران از سوریه است


پشت صحنه های دیدار دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین هنوز روشن نیست اما دکتر ولید فارس می گوید اگر معامله یی صورت گرفته باشد قیمت آن بیرون رفتن نیروهای رژیم ایران از سوریه است:

دکتر ولید فارس مشاور دونالد ترامپ در دوران رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری:

نخست وزیر اسرائیل به مسکو رفت تا از ر‌ئیس جمهور روسیه این اطمینان را بگیرد که مرز سرخ های اسرا‌ئیل به رسمیت شناخته شود که شامل عدم حضورِ تجهیزات ، موشکها و وسربازانٍ حزب الله و نیروهای رژیم ایران در نزدیکی مرزهای اسرائیل است.

بطور مشخص اسرائیل میداند که آمریکا مطمئن است که جنوب سوریه باید از وجودٍ ایرانیان تخلیه شود ...

ما در قدم اول باید بدانیم که مرز سرخها کجا هستند .

مرز سرخهای روسیه این است که نمیخواهد فروپاشی اسد را با نیروی نظامی ببینید ، و نمیخواهد که تخلیهٍ پایگاهش در شمال غربیِ سوریه را ببیند و این چیزی است که ما میفهمیم.

مرز سرخهای آمریکا این است و یا اینکه باید باشد ، که ما نمی خواهیم که نیروهای رژیم ایران و حزب الله بر سوریه تسلط داشته باشند و همزمان میخواهیم کار داعش را تمام کنیم.

بنابر این ،این یک مبنایی برای انجامِ یک معامله است .

معامله این است که روسیه تلاش کند نیروهای رژیم ایران و حزب الله را ( از سوریه) خارج کند و هم زمان آمریکا تلاش کند تا هیچ پشتیبانی به هیچ سازمان تروریستی نرسد و از پایان کار داعش مطمئن شود.

این یک مبناست که هر دو کشور به آن اشراف دارند.

...

روسیه از عملیات های تهاجمی رژیم ایران و حزب الله و اسد پشتیبانی نمیکند و همزمان آنها میخواهد بدانند که قیمت ( این معامله ) چیست.

قیمت این معامله، پایان حضور نیروهای رژیم ایران در سوریه است.

این قیمت واقعی برای روسیه است که میتواند با آن موافقت کند.
لطفا به اشتراک بگذارید: