تجمع اعتراضی مردم هویزه به بیکاری واعتراضات سایراقشارشهرهای میهن

تجمع اعتراضی مردم هویزه به بیکاری واعتراضات سایراقشارشهرهای میهن

جمعی از مردم شهر هویزه و جوانان بیکار در این شهر در اعتراض بیکاری جوانان ، در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. آنها مانع خروج عضو مجلس ارتجاع از این شهر از محل دفتر خود شدند

 

دختران دانش‌آموز مدرسه شین آباد که در سال ۹۱ بر اثر آتش سوزی در کلاس درسشان دچار جراحت شدید شده بودند در اعتراض به عدم اعزامشان به خارج بمنظور پیگیری درمان آنها مقابل دفتر آخوند روحانی در خیابان پاستور دست به تجمع زدند.

 

جمع دیگری از معلمان و فرهنگیان از تهران، مازندران، اسلام‌آبادغرب، شهریار، رشت و چندین شهر و استان دیگر در همبستگی با دیگر معلمان و فرهنگیان سراسر کشور در اعتراض به عدم افزایش حقوقها، فیش های حقوق خود را پاره کردند و یا به آتش کشیدند.

 

کارگران سد لاستیکی تالش به دلیل وضعیت بد معیشتی و عدم دریافت حقوق خود؛ دست به تجمع و اعتراض زدند.

 

رانندگان بازنشسته شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق بازنشستگی شان تجمع اعتراض برگزار کردند.

شهرداری رژیم در تهران در یک اقدام فریبکارانه 3 درصد از حقوق کارگران را کسر کرده است با این وعده که در هنگام بازنشستگی دو برابر مجموع مبلغ کسر شده را به کارگران پرداخت خواهد کرد اما کارگزاران رژیم در شهرداری تهران، حاضر نیستند به این وعده خود عمل کند

 

کارگران شرکت پخش مداوا گستر واقع در شهرک صنعتی شماره یک در سنندج در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه از دستمزدهایشان دست از کار کشیده و اعتراض کردند.

 

غارت شدگان شرکت پردیسبان در مشهد در اعتراض به چهار سال بلاتکلیفی و غارت دارایی شان، در مقابل دادگستری رژیم در کوهسنگی مشهد تجمع کردند.

 

شوری و آلودگی آب در آبادان اعتراض مردم آبادان را بدنبال داشته است. یک زن هموطن در این شهر در مورد وضعیت اسفبار آب در آبادان می گوید.
لطفا به اشتراک بگذارید: