مطالب طنز روز – ۲۷تیر۱۳۹۷

مطالب طنز روز – ۲۷تیر۱۳۹۷


کاریکاتورها و مطالب طنز در رسانه ها و شبکه های اجتماعی






رژیم این روزها در وحشت از قیام مردم برای به اصطلاح آب ریختن رو آتش قیام دست به نمایش شفاف سازی زده. برای خالی نبودن عریضه چند تا دزد خرده پا یا دلالهای خودش را گرفته. این در حالیه که هروقت همینها را هم گرفته اند دو روز بعد آزاد کردن یا معلوم شده اصلا نگرفته بودن.

روزنامه حکومتی جهان صنعت در مطلب طنزش با عنوان «خودشان و خودمان» به این موضوع پرداخته و ازجمله نوشته:« اعلام شده که فهرست 50 خریدار اول سکه قرار است به پلیس تحویل داده شود.

الان هر کسی می‌رود طلا می‌خرد و با ارز دولتی چیز میز وارد می‌کند که می‌گوید ما مظلوم واقع شدیم و مشغول همکاری بودیم و ما از خودشان بودیم و از این حرف‌ها! نکند این 50 نفر هم مظلوم واقع شوند؟ نکند این 50 نفر هم از خودشان باشند؟ نکند این 50 نفر هم آدم‌های خودشان باشند؟

اگر جواب مثبت است که چرا اسم‌شان را می‌دهید پلیس؟ اگر نیست بعدا نشود که پلیس روی این نفرات کار تحقیقاتی اطلاعاتی کند و بعد این دوستان و عزیزان بروند داخل سایت‌ها و بگویند ما از خودشان بودیم و ما مشغول همکاری بودیم و این حرف‌ها!

اما کاریکاتورهای سیاسی در رسانه های منطقه یی برگردانی از وضعیت انزوای جهانی و منطقه یی و داخلی رژیمه. «وحشت رژیم از قیام مردم عراق» اسم این تابلوست: که به سرکوب تظاهر کنندگان عراقی توسط نیروهای وابسته به رژیم اشاره داره:

رژیم ایران از قیام مردم عراق به وحشت افتاده

«نظام آخوندی می خواهد با دستگیرة مالکی عراق را ببرد» اسم تابلو بعدیه:

نظام آخوندی با دستگیره مالکی می خواهد عراق را ببرد

دست مالکی است که از عبای آخوند بیرون زده.

دو تابلوی بعدی هم مربوط به دخالتهای رژیم در عراقه.

اولی اسمش هست« فرقه گرایان وابسته به رژیم عراق را به بند کشیده اند»





و آخرین تابلو هم به اختناق و سانسور مردم عراق توسط عوامل رژیم اشاره داره و اسمش هست «عراق و شبه نظامیان رژیم ایران»:

لطفا به اشتراک بگذارید: