ژاپن خرید نفت را تا ماه اکتبر از رژیم آخوندی قطع خواهد کرد

ژاپن خرید نفت را تا ماه اکتبر از رژیم آخوندی قطع خواهد کرد

روزنامة ژاپنی نیکی: ژاپن تا ماه اکتبر خرید نفت از رژیم ایران را قطع می‌کند، همزمان بانک‌های ژاپن هم مبادلات پول مرتبط با نفت ایران را نمی‌توانند انجام دهند

به گزارش رسانه های ژاپن، این کشور خرید نفت از رژیم آخوندی را تا ماه اکتبر ،مهرماه قطع خواهد کرد.

روزنامه ژاپنی نیکی گزارش داد، ژاپن تا ماه اکتبر خرید نفت از رژیم ایران را قطع و عربستان و امارات را جایگزین میکند. همزمان بانک‌های ژاپن هم اعلام کرده‌اند مبادلات پول مرتبط با نفت ایران را نمی‌توانند انجام دهند.

این روزنامه نوشت: آمریکا به شرکتهای ژاپنی تأمین کننده نفت از رژیم ایران، هشدار داده است تا چهارم نوامبر (13آبان) سال جاری، باید این واردات را متوقف کنند.

روزنامه ژاپنی نیکی 28/4/97

رویتر : شرکت سورستال روسیه، از بزرگترین شرکتهای فولادسازی روسیه، اعلام کرد صدور فولاد برای رژیم ایران را متوقف کرده است.

در همین حال، به گزارش رویتر، سورستال (severstal) روسیه، از بزرگترین شرکتهای فولادسازی روسیه، اعلام کرد صدور فولاد برای رژیم ایران را در سال جاری میلادی متوقف کرده است.

رویتر در گزارش نوشت: این هفته فروشندگان فولاد گفتند که شرکتهای سورستال و ام.ام.کا درروسیه و ارسه‌لور میتال مستقر در قزاقستان صادرات کویل فولاد خود به ایران را به خاطر از سرگیری تحریمهای آمریکا کاهش می‌دهند.
لطفا به اشتراک بگذارید: