تظاهرات درمقابل وزارت خارجه انگلستان ومحکومیت توطئه تروریستی رژیم علیه مقاومت

تظاهرات درمقابل وزارت خارجه انگلستان ومحکومیت توطئه تروریستی رژیم علیه مقاومت

تظاهرات در مقابل وزارت خارجة انگلستان در محکومیت توطئه تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در پاریس

فراخوان به اخراج دیپلومات تروریست‌ها و مأموران اطلاعاتی و جاسوسی رژیم و بستن سفارتخانه‌های رژیم در اروپا

به‌دنبال خنثی شدن طرح تروریستی رژیم علیه گردهمایی مقاومت در پاریس و دستگیری دیپلمات تروریست رژیم در آلمان، به اتهام «فعالیت به‌عنوان مأمور برای سرویس مخفی و تبانی برای قتل، روز سه شنبه ، تظاهراتی در لندن در مقابل وزارت خارجه انگلستان برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، خواستار محکوم کردن این توطئه از سوی دولت انگلستان و بستن سفارتخانه‌ها و دفاتر جاسوسی رژیم و اخراج دیپلمات تروریست‌ها و مزدوران وابسته به آن شدند.

در این تظاهرت، دکتر متیو آفورد، نماینده مجلس عوام انگلستان، که در این تظاهرات شرکت کرده بود طی سخنانی با اشاره به حضور هیئتی از مجلسین انگلستان و حقوق دانان و شخصیتهای برجسته سیاسی این کشور در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس گفت:

متیو آوفورد-نماینده پارلمان انگلستان

من امروز به اینجا آمده ام که علاوه بر شرکت در این تظاهرات، موضوع توطئه تروریستی رژیم را با وزارت خارجه انگلستان نیز در میان بگذارم.

انگلستان باید این حمله تروریستی را که برای ایرانیان صلح دوست قابل تحمل نیست محکوم کند

ایرانیانی که خواهان آینده بهتر و حکومت دیگری برای کشورشان هستند تا با جهان تعامل دیگری داشته باشند

نماینده پارلمان انگلستان در پایان خطاب به تظاهر کنندگان تاکید کرد: حضور شما بار دیگر این بی عدالتی را برجسته و منعکس می کند، ما به مبارزه خودمان ادامه خواهیم داد تا روزی که خانم رجوی را به عنوان یک رهبر مشروع برای یک ایران آزاد و حکومتی عاری از فساد و مبتنی بر جدایی دین از دولت در ایران ببینیم.

 

در این تظاهرات، نمایندگان جوامع ایرانی، زندانیان سیاسی، زنان و جوانان ایرانی مقیم لندن، شرکت و سخنرانی کردند.

در پایان این تظاهرات، هیأتی از نمایندگان جوامع ایرانی، زنان و جوانان با مراجعه به وزارت خارجه انگلستان، نامه ای از طرف شرکت کنندگان در تظاهرات و مدارک و اسنادی پیرامون طرح تروریستی رژیم علیه اجتماع ایرانیان در پاریس را به مقامات وزارت خارجه تحویل دادند .
لطفا به اشتراک بگذارید: