فساد در رژیم آخوندی و تلاش برای سفید سازی آن – ۲۹تیر۱۳۹۷

فساد در رژیم آخوندی و تلاش برای سفید سازی آن – ۲۹تیر۱۳۹۷


نگاهی به اظهارات آخوند خاتمی در نمایش جمعه ۲۹ تیر


 

آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعة‌ تهران برخلاف همیشه جرئت نکرد وارد بحرانهای گریبانگیر نظام بشه. چون هرچه می گفت بنزین بر آتش بود. اون در یک رویکرد متناقض و دوگانه از یک طرف مجبور شد در تلاش برای ریختن آب روی آتش خشم مردم، به فساد در درون رژیم اعتراف کنه، از طرف دیگه بلافاصه بگه که این فساد گسترده نیست و جزئی است. به همین دلیل گفت اینها معدودی هستند و اکثریت کارگزاران رژیم «پاک دست هستند». البته ناظران می گویند این توضیحات دردی از بحران رژیم دوا نمی کنه و مردم به خوبی این «پاکدست ها» نظام را می شناسند. بعد هم سعی کرد انزوای روز افزون رژیم در صحنة جهانی رو با داشتن مراوده با روسیه و چین و هند بپوشونه، در حالی که جواب منفی چین و مطرح کردن طرح ذلت بار نفت در برابر غذا از طرف روسیه و هند خودش بیانگر اوج تازه یی در انزوا در روزهای اخیر بوده. بخشی از این دعاوی مضحک رو با هم ببینیم:

فرمودند به جز موارد معدودی همچون آمریکا روابط کشور با شرق و غرب هر چه بیشتر تقویت شود. و تحرک عملیاتی و هدفمند دیپلماسی ادامه پیدا کند.

ما بر اساس این اصل با همة دنیا رابط داریم جز با آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی. رژیم صهیونیستی رژیم جعلی و غاصبه. آمریکا هم تا وقتی آدم نشده ما رابطه نخواهیم داشت که تا الان هم آدم نشده

اینکه مقام معظم رهبری رییس محترم جمهور پیک ویژه می فرستن به روسیه اینکه ما مراوده داریم با چین مراوده داریم با هند این یک رفتار کاملا بر اساس قانون هست.

سخن این است اگر امریکا و اروپا ببینند ما در بن بستیم فشارشون را بر ما افزایش میدن.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: