مطالب طنز روز – ۲۹تیر۱۳۹۷

مطالب طنز روز – ۲۹تیر۱۳۹۷


کاریکاتورها و مطالب طنز رسانه ها و شبکه های اجتماعی




برنامه را با مطلب طنزی از روزنامه باند خامنه ای علیه روسیه شروع می کنیم. فکر می کنم همین موضوع طنز قضیه را مضاعف می کنه. چون این روزا، باند خامنه ای و راسشون ولایتی مرتب تبلیغ رفتن به سمت روسیه رو جار می زنن. روزنامه حکومتی سیاست روز که از دلواپسای باند خامنه ای هم هست تحت عنوان «تحلیل اخبار روز» نوشته:



یک نماینده مجلس در یک اظهارنظر غیرتمندانه و عزتمندانه و شرافتمندانه و دردمندانه و ددمنیشانه ... ددمشینانی... ددمناشی گفته: در شرایطی که به ما اجازه نمی‌دهند نفت بفروشیم و کالای مورد نیازمان را وارد کنیم، ممنون روسیه هم هستیم که به ما کالا می‌دهد تا از گرسنگی نمیریم.

ملاحظه فرمودید؟ چقدر شان و حرمت ما ایرانی‌های غیور را حفظ می‌کنند؟ سوسیس گربه و کالباس خوک می‌فرستند که ما از گرسنگی نمیریم اما ما در کمال نامردی کف خیابان‌ها پهن می‌شویم و داد می‌زنیم:

سفارت روسیه / لانه جاسوسیه

خلاصه ما که ننجون سالخورده‌ای هستیم یادمان می‌آید یک روز نفت می‌فروختیم و هواپیما می‌خریدیم. کارخانه مرسدس بنز می‌خریدیم. رآکتور اتمی می‌خریدیم و حالا باید ریش‌تراش رو سری بخریم که به هر حال ایشالا مبارکش باد.

در همین راستا یا در یک راستای دیگر هم اعلام شد که مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن‌الحجج هم بازداشت شده است. خدای نکرده فکر نکنید ایشان اختلاس کرده‌اند. اصلا و ابدا! این بنده خدا که از وجنات خودش و موسسه‌اش پیداست که اهل این حرف‌ها نیست. طفلکی فقط دوازده هزار میلیارد تومان اختلاف حساب پیدا کرده و دیگر هیچ! لطفا بیخودی آبروی مومن را نبرید. آزادش کنید برود یک لقمه نان بگذارد وسط سفره و با خانواده بخورد. انشاالله به برکت همین گذشت و بزرگواری سفر کانادا نصیب‌تان شود.



بریم سراغ شبکه های اجتماعی و کاریکاتورهای سیاسی اونا:

«اخراج از سوریه» اسم تابلو اوله که به شکست صدور ارتجاع و همچنین سرکوب اشاره داره:

اخراج از سوریه

«زباله دان تاریخ» اسم تابلو بعدیه که دست مردم ایران خامنه ای را به اونجا می ندازه:

زباله دان تاریخ

«نظام آخوندی و عروسکهایش» هم اسم تابلو بعدیه دو تا عروسک هم نماد حسن نصرالله سرکردة‌ حزب الله لبنان و عبدالمالک سرکردة حوثیهای یمنه:

نظام آخوندی

و در پایان می رسیم به تابلو «پایان نظام آخوندی»:

پایان نظام آخوندی

لطفا به اشتراک بگذارید: