ویژه نامه های واشینگتن تایمز درآستانه گردهمایی بزرگ مقاومت

ویژه نامه های واشینگتن تایمز درآستانه گردهمایی بزرگ مقاومت

ویژه نامه های واشینگتن‌تایمز

درآستانه گردهمایی بزرگ مقاومت

 

روزنامة واشینگتن‌تایمز در دو ویژه نامه در دو شماره پیاپی خود در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ، به معرفی آلترناتیو دموکراتیک و برنامه 10 ماده ای مریم رجوی برای ایران آینده و همچنین گزیده ای از بیانیه شخصیتهای برجسته امریکا در حمایت از مقاومت ایران همراه با تصاویری از قیام مردم ایران در شهرهای مختلف علیه رژیم آخوندی و فعالیتهای کانونهای شورشی در شهرهای ایران پرداخت.

در ویژه نامه 20 ژوئن واشینگتن تایمز این مطالب بچشم می خورد.

 

صفحه اول: ایران آلترناتیو

مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران

واشینگتن تایمز در این صفحه به و یژگیهای آلترناتیو و جایگزین دیکتاتوری آخوندی ، از جمله دربرگرفتن تمایلات مختلف سیاسی و تنوعات ملی و مذهبی و اجتماعی و همچنین پایداری در رویارویی با رژیم در کازارهای پیچیده نظیر پروژه های اتمی و تروریسم و برخورداری از به رسمیت شناخته شدگی بین المللی پرداخته است.

صفحه دوم: برنامه ده ماده ای

واشینگتن تایمزبا درج رئوس برنامه ده ماده ای مریم رجوی می نویسد:

-یک حکومت جمهوری مبتنی بر آراء مردم

-یک نظام کثرتگرا و آزادی احزاب و اجتماعات

-دفاع از لغو حکم اعدام در ایران آزاد شده فردا

-دفاع از جدایی دین و دولت

-برابری کامل زنان و مردان در کلیه حقوق سیاسی و اجتماعی و مشارکت برابر زنان در رهبری سیاسی

-قضائیه مستقل

-احترام به حقوق بشر و متعهد به بیانیه جهانی حقوق بشر و میثاق ها و کنوانسیونهای بین الملل

-برسمیت شناختن مالکیت شخصی و سرمایهگذاری خصوصی، حفاظت از محیط زیست

-یک سیاست خارجی مبنتی بر همزیستی مسالمت آمیز

-ایرانی غیراتمی و عاری از سلاحهای کشتار جمعی

صفحه سوم: تظاهرات گسترش یابنده در سراسر ایران، 1545 اعتراض و تظاهرات در ماه های آوریل و مه

تظاهرات ضد حکومتی در 142 شهر که پایه های رژیم را لرزاند. گسترده ترین شعارها عبارت بودند از: مرگ بر خامنه ای، روحانی؛ اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمامه ماجرا؛ دشمن ما همین جاست، دروغ می گن آمریکاست.

 

در قسمت پایین صفحه3، عکسهایی از فعالیتهای کانون های شورشی در شهرهای مختلف از حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت درج شده است؛ همچنین تصاویری از اعتراضات اقشار مختلف مردم علیه ستم و سرکوب رژیم از جمله اعتصاب سراسری کامیونداران و غارت شدگان و سایر اقشار مردم

 

صفحه 4: در برگیرنده عکسهایی از گردهمایی سال گذشته مقاومت است

 

در ویژه نامه 27 ژوئن واشینگتن تایمز این مطالب بچشم می خورد:

صفحه اول و صفحه دوم : برنامه ده ماده ای و پیامهای مریم رجوی به تظاهرات و اعتصاب کنندگان در تهران و سایر شهرهای ایران

اطلاعیه شورا در رابطه با اظهارات رئیس قوه قضاییه رژیم در مورد اعدام تظاهر کنندگان

اظهارات خامنه ای درباره نقش مجاهدین در قیام دی ماه

اعتراف معاون فرمانده سپاه، ثنایی راد به نقش مجاهدین در قیام دی ماه.

در صفحه سوم این مطالب به چشم می خورند:

 قیام و اعتراضات پایتخت ایران، تهران را تکان می دهد.

تظاهرات گسترده در تهران و سایر شهرهای ایران در 24 ژوئن 2018 رخ داد و ادامه یافته است. تظاهرات در پی اعتصابها در بازار و مراکز خرید اصلی در پایتخت رخ داد.

مردم علناَ نیروهای سرکوبگر را به چالش طلبیده و آنها را مجبور به فرار کردند و موتور سیکلت های آنها را آتش زدند. آنها شعار می دادند:

مرگ بر خامنه ای، روحانی، اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا، دشمن ما همین جاست، دروغ می گن آمریکاست، سوریه رو رها کن، فکری به حال ما کن، نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران.

در قسمت پایین همین صفحه، عکسهایی از قیام تهران و فعالیت های کانون های شورشی در حمایت از گردهمایی مقاومت در پاریس درج شده است

در صفحه 4: بخش هایی از بیانیه شخصیت های برجسته آمریکایی در حمایت از شورای ملی مقاومت و برنامه ده ماده ای مریم رجوی درج شده است. در این بخش از جمله آمده است:

 

ما، هیأت آمریکایی شرکت‌کننده در گردهمایی سالانة ایران آزاد مفتخریم که در کنار همکارانمان از سراسر جهان و بسیاری از دوستان شورای ملی مقاومت ایران بایستیم که به‌مدت چند دهه قاطعانه در مقابل دیکتاتوری مذهبی ایستاده‌اند

 

ما از سیاستی حمایت می‌کنیم که به تروریسم، جنگ فرقه‌یی، تهدیدات موشک بالستیک توسعة سلاح‌های غیر متعارف، دخالت در سایر کشورها و نقض فاحش حقوق بشر از جانب رژیم ایران

بگوید:«دیگر بس است»

 

ما در کنار 80 میلیون شهروند ایرانی ایستاده‌ایم که خواستار کرامت و آزادی هستند و کاملاً درک می‌کنیم که چرا معترضان در سراسر کشور به هیچ‌یک از بخش‌های این رژیم برای یک تغییر مثبت امیدی ندارند و این احساس‌آنها در شعار اوج‌گرفتة «اصلاح‌طلب، اصولگرا دیگر تمامه ماجرا» منعکس شده است.

 

- اظهارات مکرر ولی فقیه و سایر شخصیت‌های رژیم درهمین سال جاری، به روشنی نقش شورای ملی مقاومت را در داخل ایران در کمک به مردم در ارتباطات، سازماندهی و اطلاع‌رسانی به‌رغم تلاش‌های رژیم برای کنترل شبکه های خبری و سرکوب نارضایتی‌ها تأیید می‌کنند.

 

اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران ایدة دخالت نظامی خارجی را رد کرده و تأکید می کند که خاتمه‌دادن به حاکمیت سرکوبگر رژیم، برعهده مردم ایران است. با توجه به افتخارات ملی و‌آرمانهای ملت ایران، ما چنین نمی‌پنداریم که تغییر در ایران به جنگ و آشوب راه خواهد برد. برعکس، ما اعتقاد داریم که تغییر دموکراتیک در ایران بیشتر از هر واقعه‌یی به ثبات و فروکش‌کردن آتش افراط‌گرایی در منطقه کمک خواهد کرد

 

- جنبش مقاومت، پایگاه گستردة خود در جامعة ایران، توانمندی‌اش در مواجهه با شرایط دشوار غیر قابل تصور، انسجام چشم‌گیر تشکیلاتی و توانمندی خود برای افشای اسراری که (رژیم) تهران مصمم است آنها را از مردم ایران و جهان مخفی نگه دارد نشان داده است. این سازمان سال‌ها(ی بسیاری) را صرف آماده‌سازی انتقال آرام و کاملاً دموکراتیک قدرت به نمایندگان منتخب مردم ایران، کرده است
لطفا به اشتراک بگذارید: