مطالب طنز روز – ۳۰تیر۱۳۹۷

مطالب طنز روز – ۳۰تیر۱۳۹۷


کاریکاتورها و مطالب طنز رسانه ها و شبکه های اجتماعی






اجازه بدین از مضحکه کردن آمارهای ادعایی دولت روحانی در یک روزنامه همسو با باند خودش شروع کنم. روزنامة حکومتی جهان صنعت در مطلب طنزش با عنوان « مشکل اقتصاد ایران حل شد» از جمله نوشته:

بانک مرکزی با ارائه نتایج بررسی متوسط هزینه - درآمد خانوار سال 96 اعلام کرد درآمد یک خانوار شهری در سال گذشته 43 میلیون و 927 هزار تومان و هزینه نیز 42 میلیون و 130 هزار تومان بود‌.

عجب‌.‌.‌. چه جالب‌.‌.‌. من دیدم 29 اسفند پارسال 943 هزار تومن اضافه آوردم نگو همین بوده! درآمدمون نسبت به هزینه‌هامون بیشتر بوده‌... پس قضیه این بوده‌. چقد حساب و کتاب مسوولان اقتصادی دقیقه‌.‌.‌. فقط مشکل کوچیکی هست اینه که، یکی سه هزار میلیارد برمیداره میبره کانادا متوجه نمیشن! این یه کم جای سوال داره‌.‌.‌. فقط یه کم! البته تو این حساب و کتابی که کردن یه مشکلی هست‌. اونم اینکه موقع جمع زدن درآمدهای مردم، مردم و مسوولان رو توی آمار از هم جدا نمی‌کنن‌. یعنی درآمد 12 هزار میلیاردی یه مسوول از اختلاسی که کرده با درآمد ما جمع میشه میانگین میگیرن بعد درآمد همه مردم ایران هم خیلی رشد میکنه! درصورتی که فقط توی آمار درآمد ما رفته بالا، در عمل 100تا تک تومنی از اون اختلاس به ما نرسیده

بریم سراغ طنز در شبکه های اجتماعی و کاریکاتوری که به نظر می‌رسه از مطبوعات غربی گرفته شده:



«اختلاس» اسم تابلو بعدیه:



و تابلو بعدی « نظام سوار ارز فروپاشیده» هست:



که از رسانه های منطقه در شبکه های اجتماعی تکثیر شده.

«ولایت فقیه» هم اسم تابلو آخره :



تابلو گویایی از گذشته و حال نظام ولایت فقیه در دریایی از خون که از مردم ایران و کشورهای منطقه که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و اونو از رسانه های منطقه گرفته اند.

لطفا به اشتراک بگذارید: