نماینده پیشین پارلمان ایتالیا–یک واقعیت برجسته کارزارمقاومت ایران علیه رژیم است

نماینده پیشین پارلمان ایتالیا–یک واقعیت برجسته کارزارمقاومت ایران علیه رژیم است

تونی ماتارلی نماینده پیشین پارلمان ایتالیا طی مقاله ای در هافینگتون پست نوشت: فراتر از سیاستهای کلیشه ای در خاورمیانه، یک واقعیت برجسته وجود دارد و آن هم کارزار مقاومت مردم تحت ستم ایران دربرابر دیکتاتوری مذهبی است. در 30 ژوئن گذشته در پاریس دهها هزار ایرانی که از هر گوشه جهان آمده بودنددریک گردهمایی بزرگ تصویری قدرتمند از ایران آزاد و دمکراتیک را ارائه کردند که با حمایت بسیاری از مقامات و چهره های سیاسی و روشنفکران جهانی همراه بود.

پیامی که در این گردهمایی و در جلسات پیرامون آن فرستاده میشد تنها یک چیز بود: «یک ایران دیگر وجود دارد»! و همانطور که مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت روشن کرد، درحالیکه اعتراضات مردمی ادامه دارد، علائم و نشانه های بسیاری، حاکی از پایان رژیم تیرگی و تاریکی است.

تونی ماتارلی در ادامه می نویسد:‌ائتلاف دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران برنامه ای دارد که اعلامیه جهانی حقوق بشر و کنوانسیونهای بین المللی( از جمله درباره آزادی انجمنها و آزادی بیان و عقیده و مذهب ) را در برمی گیرد و برنامه آن روشن میکند که چگونه یک ایران آزاد و دمکراتیک میتواند به ثبات در منطقه خاورمیانه کمک کند. درحالیکه رژیم حاکم برایران اصلی ترین عامل بی ثباتی در این منطقه است.
لطفا به اشتراک بگذارید: