روزنامه شرق-منوچهرمتکی ازموسسه ثامن ۱۲۴ میلیارد تومان دریافت کرده است

روزنامه شرق-منوچهرمتکی ازموسسه ثامن ۱۲۴ میلیارد تومان دریافت کرده است

روزنامه حکومتی "شرق" خبر داد: منوچهر متکی، دیپلمات تروریست آدم ربا و وزیر خارجه پیشین رژیم در دوران احمدی‌نژاد از مؤسسه حکومتی ثامن ۱۲۴ میلیارد تومان دریافت کرده است

به دنبال انتشار این خبر،منوچهرمتکی وزیر خارجه پیشین رژیم گفت: با روزنامه شرق تماس گرفته و خواستار تکذیب خبر شدم. اما اطلاع یافتم که بین سردبیر و مدیر مسئول روزنامه شرق اختلاف وجود داشته و در نهایت مدیر مسئول به اینجانب گفت که از بانک مرکزی به ما گفته اند که گزارش را منتشر کنید.

رسانه‌های حکومتی از سونامی ثبت شرکهای تقلبی برای دریافت ارز تحت عنوان واردات خبر دادند. یک روزنامه حکومتی نوشت ثبت شرکت صوری برای واردات به صورت سونامی درآمده است. صدها شرکت با زمینه کاری طبخ غذا، درختکاری، انجام امور نظافتی و واردات، میلیون ها یورو ارز دولتی دریافت کردند.

در همین حال، روزنامه حکومتی شرق خبر داد. یکی از نمایندگان مجلس، سپرده‌ای معادل ۴٠میلیارد تومان در مؤسسات مالی و اعتباری داشت.

بحران درونی رژیم برسر اختلاسها حکومتی و برملاشدن پرداختهای میلیاردی موسسات غارتگر وابسته به سپاه پاسداران به سرکردگان و مقامات حاکمیت از پولهای غارت شده از مردم

برملاشدن سونامی ثبت شرکهای تقلبی برای دریافت ارز تحت عنوان واردات در جریان مخاصمات درونی رژیم، صدها شرکت با دعاوی جعلی و تقلبی، میلیون ها یورو ارز دولتی دریافت کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: