وضعیت اسفبارهموطنان زلزله زده درگرمای فوق العاده درکنارچپاولهای رژیم

وضعیت اسفبارهموطنان زلزله زده درگرمای فوق العاده درکنارچپاولهای رژیم

وضعیت وخامت بار هموطنان زلزله زده در سرپل ذهاب به خاطر شدت گرما و زندگی در چادر و کانکس پس از ۸ماه ، آن روی سکه چپاول و غارتگری آخوندها و موسسات مالی سپاه پاسداران

درحالیکه سرکردگان رژیم آخوندی به چپاول و اختلاس مشغولند، هموطنان زلزله زده در سرپل ذهاب که پس از هشت ماه همچنان در کانکس و چادر می گذرانند، از گرمای شدید هوا و عوارض آن به شدت رنج می برند.

رسانه های رژیم با اشاره به قطعی آب و برق و گرما زدگی و نا مناسب بودن آب آشامیدنی نوشتند:‌

هجوم حشرات، کاهش سطح بهداشت، به خطر افتادن سلامتی کودکان، کمبود امکانات سرمایشی، عدم رسیدگی مناسب و به‌موقع به وضعیت زباله‌ها و فاضلاب شهری و سخت‌تر شدن زندگی در خانه‌های نیمه‌ویران و کانکس‌ها، بخشی از معضلاتی است که زندگی این روزهای مردم سرپل ذهاب را دشوارتر از قبل کرده است.

خبرهای مرتبط:

هشت ماه از زلزله مهیب و ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه می گذرد، اما درد و رنج هموطنانمان بویژه در مناطق سرپل ذهاب، قصرشیرین و ثلات باباجانی که بیشترین خسارت ها را متحمل شدند، پایانی ندارد.و رسانه های رژیم با عناوین زلزله زده ها و مصائب فراموش شده و شعله های آتش زیر خاکستر در مناطق زلزله زده وضعیت بحرانی این مناطق و اعتراضهای مردمی را پیش بینی می کنند.

کابوس شیوع بیماری، بحران بی‌آبی و بی‌برقی در تابستان و گرمای شدید و دهها مشکل دیگر، پس از گذشت هشت ماه از وقوع زلزله هنوز باقی است و همچنان گریبانگیر هموطنانمان در مناطق زلزله زده است و به اعتراف کارگزاران رژیم در حال تبدیل شدن به بحرانهایی است که تنها مناطق زلزله زده را تحت تاثیر قرار نخواهد داد و دامنه آن از استان کرمانشاه فراتر خواهد رفت.

هنوز پس از هشت ماه و تبلیغات و دروغهای بسیار کارگزاران رژیم، تخریب زیرساخت های این مناطق و وضعیت نامناسب بهداشتی مشکل فاضلاب و روان آب هایی که در محلات و خیابان ها رها می شوند و با خودشان انواع بیماری ها را منتشر می کنند، همچنان به چشم می خورد. حتی ساکنان روستاها فریادشان از این مشکلات و از سختی و مشقتی که کم آبی و فاضلاب ها برای آنها ایجاد کرده بلند است

تامین آب آشامیدنی برخی از روستاها به سختی صورت می گیرد و با وجود گرمای بالا و نیاز ضروری، تانکرهای آبرسانی دو روز یک بار به این روستاها می آیند.

شبکه های برق مناطق زلزله زده نیز هنوز بازسازی نشده اند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: