خامنه ای مذاکرات با آمریکا را بیهوده دانست وروحانی نیز همین را تاکید کرد

خامنه ای مذاکرات با آمریکا را بیهوده دانست وروحانی نیز همین را تاکید کرد

به دنبال اظهارات روز شنبه خامنه ای درباره بیهودگی مذاکره با آمریکا، روز یکشنبه آخوند روحانی نیز مذاکره و حرف زدن با آمریکا را بیهوده دانست .

رئیس جمهور ولایت فقیه گفت: امروز در برابر آمریکا حرف زدن، مذاکره کردن و سخن گفتن معنایی جز تسلیم ندارد و تسلیم به معنای پایان دستاوردهای 40 ساله است.

حسن روحانی اضافه کرد: این جماعتی که امروز در آمریکا روی کار هستند، اگر در برابرشان تسلیم شده و یک قدم به عقب برویم تمام منافع ما را غارت می‌کنند و در این شرایط ما نترسیده و تا آخرین قطره خون‌مان در برابر آنها می‌ایستیم.

آخوند روحانی هم چنین به خروج آمریکا از برجام پرداخت و گفت:

آمریکا از برجام خارج شد با یک بیانی هم گفت که از این توافق ما ضرر کردیم به یک بیان صریحتری هم گفت بدترین توافق در تاریخ آمریکا بود همه این ها رو گفت دیگه کنایه و طنز و اینها که نبوده صریح بوده بقول علما دلالت تطابقی بوده صاف است دیگه روشن است دیگه چی داره میگه، حرفش روشنه خوب حالا تو این شرایط امروز آمریکا آمده چهارمین توطئه اش رو کلید زده

 

ما دعوا نداریم. ما نمیخواهیم بجنگیم با اونها، ولی اونها باید خوب بفهمند که جنگ با ایران مادر جنگهاست. خوب بفهمند صلح با ایران مادر صلحهاست. این را باید درک کنند. ما قصد نداریم با کسی بجنگیم. اما هیچ‌وقت از تهدید نمی‌ترسیم. ما در برابر تهدید تهدید خواهیم کرد...

خب آمریکا الان چی کار بکنه الان. آمریکا میخواد فشار بیاره بر ما از لحاظ اقتصادی، از لحاظ روانی و بعد تبدیل کنه به یک آشوب داخلی.
لطفا به اشتراک بگذارید: