بستن جاده برازجان توسط مردم دراعتراض به بی آبی و اعتراضات سایراقشارمیهن

بستن جاده برازجان توسط مردم دراعتراض به بی آبی و اعتراضات سایراقشارمیهن

صبح یک‌شنبه۳۱تیرماه۹۷ مردم خشمگین و به جان آمده برازجان بار دیگر در اعتراض به نبود آب آشامیدنی به خیابان آمدند و اقدام به بستن جاده برازجان – بوشهر و برازجان به اهرم کردند. آنان با آتش زدن لاستیک جاده و ورودی شهر را در مناطق مختلف مسدود کردند

در رابطه با اعتراضات مردم برازجان، خانم مریم رجوی گفت:

درود به مردم بپاخاسته برازجان به ویژه زنان شجاع و جوانان بیباک که بخاطر مشکل بیآبی دست به اعتراض زدند و با عوامل و مزدوران رژیم آخوندی به مقابله برخاستند

مردم داراب نیز روز شنبه در اعتراض به بی آبی و بحران آب آشامیدنی در این شهر، روز شنبه دست به اعتراض زدند و جاده داراب به بوشهر را بستند.

روز یکشنبه ۳۱ تیرماه؛ جمع کثیری از بازنشستگان کشوری و فرهنگی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در اعتراض برآورده نشدن مطالبات شان در مقابل مجلس ارتجاع تجمع اعتراضی برگزار کردند.

آمورشیاران نهضت سوادآموزی در اعتراض به تبعیض موجود اقدام به تجمع کرده وخواستار تعیین تکلیف وضعیت استخدامی خود شدند.

بازنشستگان که از شهرهای مختلف در مقابل مجلس تجمع کرده بودند؛ شعار می دادند:

سوریه رو رها کن فکری به حال ما کن

معلم زندانی آزاد باید گردد

دشمن ما همین جاست دروغ میگن آمریکاست

شرکت کنندگان در تجمع مقابل مجلس ضمن سردادن شعار «این فیش حق ما نیست» پس از پاره کردن و سوزاندن برگه حکم‌های خود؛ به طرف سازمان برنامه و بودجه راهپیمایی نمودند.

صبح یک‌شنبه بازنشستگان فولاد که از شهرهای کرمان، اصفهان، مشهد، مبارکه، زیرآب، طبس، سمنان، شاهرود و سنگرود به تهران آمده‌ بودند، در اعتراض به وضعیت بد معیشتی و مطالبات پرداخت نشده‌ خود مقابل ساختمان صندوق بازنشستگی رژیم در تهران دست به تجمع زدند.

بازنشستگان فرهنگی در مشهد نیز در اعتراض به دریافت نکردن مطالبات شان در مقابل استانداری رژیم در مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند.

روز شنبه۳۰تیر۹۷ غارت شدگان موسسه ثامن_الحجج در تهران در اعتراض به عدم دریافت سپرده های خود در دفتر این موسسه غارتگر تجمع کردند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران با صدور اطلاعیه ای درباره تظاهرات گسترده فرهنگیان بازنشستگان در مقابل مجلس ارتجاع با شعار معلم زندانی آزاد باید گردد و همچنین تجمع فرهنگیان در مشهد و اعتراضات بازنشستگان کارخانجات فولاد از شهرهای مختلف و غارت شدگان موسسات مالی حکومتی در تهران اعلام کرد:

مقاومت ایران با درود به فرهنگیان و بازنشستگان و غارت شدگان معترض تاکید میکند فقر و بیکاری و نابودی محیط زیست ارمغان آخوندهای فاسد حاکم است. سرنگونی این رژیم و استقرار آزادی و دمکراسی اولین قدم برای پایان فقر و فساد و بی عدالتی است.

روز یکشنبه۳۱ تیر ماه؛ کارگران شرکت کندر condor سمنان در اعتراض به اخاذی های رژیم و افزایش نامتعارف مالیات این شرکت، در مقابل اداره کل امور مالیاتی استان سمنان تجمع کردند.

روز شنبه جوشکاران ساختمانی در مشهد در اعتراض به گرانی و یکسان سازی قیمت ها دست به اعتراض و اعتصاب زدند.

کارگران راه آهن شمال شرق از صبح روز شنبه ۳۰ تیر دست به اعتصاب زدند. کارگران سمنان شاهرود و دامغان سه ماه است که حقوق و حق بیمه نگرفته اند. این اعتصاب ادامه دارد.

کشاورزان معترض اصفهانی که خواهان حقآبه دائمی هستند، در برابر اداره آب اصفهان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: