مجلس ارتجاع باحضور وزیراطلاعات صحنه سوزوگداز ازدستگیری دیپلمات تروریستش بود

مجلس ارتجاع باحضور وزیراطلاعات صحنه سوزوگداز ازدستگیری دیپلمات تروریستش بود

جلسه روز یکشنبه مجلس ارتجاع که با حضور آخوند علوی وزیر اطلاعات رژیم تشکیل شده بود، صحنه سوز و گداز از دستگیری دیپلومات تروریست رژیم آخوندی اسدالله اسدی و ترس و آشفتگی نظام ولایت فقیه به خاطر درماندگی دربرابر مجاهدین و خطر سرنگونی بود:

منشی مجلس: تذکر جناب آقای محمد رضای ملکشاهی راد نماینده خرم آباد به وزیر محترم امور خارجه، پیگیری آزادی بی قید و شرط اقای اسدالله اسدی دیپلمات سفارت جمهوری اسلامی در المان.

کریمی قدوسی : ما دراین چهل سال شاهد بودیم چه آنزمانی که سپاه واحد اطلاعاتش کل اشراف اطلاعاتی را انجام میداد چه از آن زمانی که اطلاعات بصورت وزارت اطلاعات در آمد به جز یکی دو مرحله ، یک مرحله در آن دوره هایی که منافقین دست به خمپاره زنی میکردند آمدند تو همین اتوبان همت خمپاره ها را کار میگذاشتند وزارت اطلاعات را مورد هدف قرار میدادند زمان آقای یونسی

از زحمات سربازان گمنام دیگه ما خودمان می شناسیم حقیقتا تشکر میکنیم و این دو گلی که خوردیم یکی زمان شما یکی زمان آقای یونسی بوده

یکی از این تهدیدات بسیار بسیار خطرناک فضای مجازیست تو این فضای مجازی سه چهار سال گذشته بحث تلگرام تمام دستگاه های اطلاعاتی رصدهایشان حاکی از وقوع از یک کودتای رسانه ای بر علیه انقلاب میدادند؟

آخوند علوی : نیمه خالی لیوان که کار وزارت نیست از بین حدود 300 تیمی که با برنامه اقدامات تروریستی وارد کشور شدند و زیر ضربه رفتند و عوامل آنها توسط وزارت اطلاعات دستگیر شدند چرا عزیزم آنرا فراموش میکنید؟

اگر تیمی ده تا گل زده یک گل خورده آن یک گل خورده را [ نباید] به فرق آن تیم بزنیم ده گل را نادیده بگیریم.

علی ربیعی وزیر کار رژیم در هراس از خطر قیام و مجاهدین گفت: امروز دشمنان و به خصوص (مجاهدین) مباحث اجتماعی کشور را هدف گرفته اند که این موضوع در بحث کامیونداران کاملا مشخص بود.

وی افزود: خواسته کامیونداران برحق بود اما در کمترین زمان ممکن شبکه های مختلفی توسط (مجاهدین) در جهت جلوه دادن این خواسته به اعتراض راه اندازی شد.

پاسدار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل رژیم نیز بانگرانی گفت: بدنه (مجاهدین) از عراق خارج شده و نیروها و تجهیزات‌شان در آلبانی است و ارتباط نزدیکی با آمریکایی ها دارند. وی افزود: هدایت افکار عمومی ناشی از شبکه های اجتماعی یک امر ضروری است که اگر نتوانیم این هدایت را به درستی انجام دهیم، میتواند موجب آشوب میان مردم و جامعه شود.
لطفا به اشتراک بگذارید: