مجلس ارتجاع صحنه ابراز وحشت از شرایط خطرناک موجود و انفجار اجتماعی – ۳۱تیر۱۳۹۷

مجلس ارتجاع صحنه ابراز وحشت از شرایط خطرناک موجود و انفجار اجتماعی – ۳۱تیر۱۳۹۷


نگاهی به سخنان اسدالله عباسی، ضیاالله اعزازی و احمد مرادی


 

مجلس ارتجاع امروز در اولین جلسة خود پس از پایان تعطیلات تابستانی 17روزة‌خود جلسة علنی تشکیل داد و در این جلسه فقط یک بند یعنی بند الف ماده یک لایحه «اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم» تصویب کرد. اما به گزارش رسانه‌های رژیم در این جلسه ۴۴ تن از اعضا غایب بودند و ۵۴ نفر هم علی رغم حضور در صحن علنی در رای گیری شرکت نکردند! به این ترتیب از مجموع ۲۹۰ نفر اعضای مجلس، فقط ۱۹۲ نماینده در رای گیری شرکت کردند و ۵۴ نماینده علی رغم حضور در صحن علنی در رای گیری شرکت نکردند! 6 نفر هم اعلام کردند نظر خاصی ندارند یعنی رای ممتنع! و ۵۷ نماینده مجلس هم رای مخالف دادند.

این تصمیم نهایتا با ۱۲۹ رای موافق تصویب شد.

اما از این که بگذریم، مجلس ارتجاع امروز هم صحنة روضه خوانی و ذکر مصیبت نمایندگان رژیم و ابراز وحشت آنها از شرایط خطرناک موجود، فقر عمومی دامنگیر مردم و تمام اقشار مردم و هراس از انفجار اجتماعی بود. حرفهای یکی از ناطقین امروز به نام اسدالله عباسی را می‌بینیم و می‌شنویم:

 

اسدالله عباسی ـ مجلس ارتجاع 31تیر 97


«وظیفة قوای سه گانه در قبال شرایط به وجود آمده در کشور...

« در عسر و حرج به سر می‌برند».

سخنان یکی دیگر از ناطقین امروز به نام ضیاءالله اعزازی نیز کم و بیش شبیه حرفهای نمایندة قبلی بود. او هم از فساد فراگیر که ریشه در بالای رژیم دارد حرف زد و بخصوص گفت که خطر از طرف آمریکا نیست خطر از طرف خودمان و این فساد گسترده است. قسمتی از حرفهای او را هم بشنویم:

 

ضیاءالله اعزازی ـ مجلس ارتجاع 31تیر 97


«فقیر هر روز فقیرتر می‌شود...

این جمله از سخنرانی حذف شود:‌ « آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»

«معمولاِ‌ این روابط نمیگذارد با فساد خوب برخورد شود». 5/3 دقیقه

در این سخنرانی که شنیدیم این عضو مجلس، بیشتر مواردی که گفت از حوزة انتخابیه خودش در آذربایجان بود. اما در میهن اسیر و بلازة ما به هر کجا که روی آسمان همین رنگ یعنی سیاه و تیره است. اکنون اظهارات یک نمایندة رژیم به نام مرادی از استان هرمزگان را می‌شنویم که از فقر و فلاکت مردم این استان می‌گوید:

احمد مرادی ـ مجلس ارتجاع 31تیر 97


«ما 40سال درگیر موضوعاتی مانند تحریمها هستیم»

« به این وضعیت اسفبار پایان دهند». 3 دقیقه

 

 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: