«هشدار که دیگر مردم چیزی را برای از دست دادن ندارند»

گزارش خبری یکشنبه ۳۱ تیر


«هشدار که دیگر مردم چیزی را برای از دست دادن ندارند»




در جریان ابراز وحشت از تحولات و خط سیر آنها و هشدار نسبت به آینده و سرنوشت تاریک رژیم که ورد زبان همة مقامها و رسانه‌های رژیم شده، اعترافات قابل توجهی نیز از لابلای این هشدارها بیرون می‌زند.

از جمله این که وزیر اطلاعات می‌آید اعتراف می‌کند که ریشة عمدة مسائل و مشکلات، نه دشمن، بلکه ما خودمان هستیم.

دادستان کل رژیم اعتراف می‌‌کند که در جنگی که رژیم با مردم در فضای مجازی با حربة فیلتر کردن دارد، شکست خورده است.

آن یکی مهرة اصلاح طلب اعتراف می‌کند که بله ما سوپاپ اطمینان نظام و حافظ آن هستیم ولی دیگر حنایمان رنگی ندارد و کاری از دستمان بر نمی‌‌آید و آن یکی هم اعتراف می‌کنند که بیایید رأی گیری یا نظرسنجی کنیم که اگر امکان مهاجرت از کشور داشته باشند،‌چند نفر می‌مانند و و و...

توجهتون رو به گزیده‌یی از جدیدترین مطالبی از این قبیل جلب می‌کنم:

آخوند محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور ۲۷ تیر




.شایعه پراکنی و دروغ پردازی در جاهای مختلف به خصوص فضای مجازی از دیگر اموری است که دشمن دنبال می‌کند و بسیاری هم شایعات و دروغها را باور می‌کنند.

دشمن در فضای مجازی به صورت جدی فعالیت می‌کند بطوری که ما در پایان هر هفته 20 هزار تا 22 هزار مورد فیلتر داریم اما با نام های دیگر فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

نسل جوان به شدت در معرض خطر است. دشمن برنامه ‌ریزی و سرمایه ‌گذاری گسترده ‌ای در این خصوص انجام می دهد


آخوند محمود علوی وزیر اطلاعا ت رژیم ۲۶ تیر




اگر علت بسیاری از مسائل را که با آن مواجه می شویم را در حمله دشمن جستجو کنیم؛

خواهیم دید که 60 تا 80 درصد، خودمان عامل آن هستیم؛ در واقع دشمن به مشکلات کشور نمک و فلفل اضافه می کند.

ما باید بگردیم عامل مشکل را خودمان پیدا کرده و تدبیر کنیم و آن را حل کنیم. پیام دی ماه را خودمان به خودمان دادیم؛ نه دشمن به ما؛

پیامی که در دی ماه بود؛ همین است؛ یعنی یا مردم احساس کردند یا به آنها اینطور القا شد که این مشکلات ثمره سهل انگاری مسؤولان است.

مثلا در رسانه ملی، نمایندگان مردم یا ائمه جمعه ناامیدی را در جامعه تزریق کنند؛ مردم نیز ناامید شده و با یک جرقه شروع به اعتراض خواهند کرد.
محمد رضا خاتمی از باند اصلاح طلب ۲۷ تیر




اصلاح‌طلبان ابایی از این ندارند که بگویند ما سوپاپ اطمینان نظامیم، ‌ما معتقدیم تغییر نظام بر مشکلات و مشقات کشور خواهد افزود

یک روز بحران اعتراض‌های دی‌ماه، روز دیگر مسئله مؤسسات مالی - اعتباری، این حوادث پی‌درپی که کم‌کم شکل دومینو پیدا می‌کند جریان‌هایی که هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید سرانجامش چه می‌شود.

ما باحرکت‌هایی مواجهیم که نه کسی مسئولیتش را قبول می‌کند و نه کسی می‌تواند کنترلش کند و با تداوم این حرکت‌ها که علی‌الظاهر ادامه هم خواهد یافت، می‌تواند به جاهای بدتری هم برسد.

مردم ما آن اعتمادی که باید به حکومت داشته باشند را ندارند.


نظام یک حلقه خیلی تنگ را «خودی» فرض می‌کند و بقیه را «ناخودی»می‌داند.

مردم را برای تظاهرات، راهپیمایی و مسائل عمومی که جنبه حمایتی و تبلیغاتی دارد، می‌خواهند

اما آنجا که مردم چیزی را می‌‌خواهند آن‌قدر قید‌وبند سر راهشان گذاشته‌اند که نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

من پیشنهاد می‌دهم، بیایند از آحاد ملت نظرسنجی کنند که اگر امکان مهاجرت داشتند چند نفرشان در مملکت می‌ماندند؟

مسئولان کوچک‌ترین انسجامی از درون ندارند،مردم با خودشان می‌گویند اینها خودشان به همدیگر رحم نمی‌کنند حالا می‌خواهند به مردم رحم کنند؟ خب در این حالت مردم به چه‌کسی اعتماد کنند؟


مهدی آیتی عضو سابق مجلس ارتجاع ۲۷ تیر




مشکلی که امروز برای هر دو جریان سیاسی کشورمان به وجود امده، این است که مردم دیگر به آن‌ها اعتماد ندارند و این به دلیل عملکردشان در ۴۰ سال اخیر است.

مردم طی این چهار دهه مدیریت هر دو جریان را تجربه کرده اند و به این نتیجه رسیدند که آن‌ها نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند

اینکه آقای کرباسچی در یکی از مصاحبه‌های خود گفت: اصلاح‌طلبان دیگر حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد، کاملا درست است

آخوند حسن ممدوحی، عضو مجلس خبرگان ارتجاع ۲۷ تیر


وضعیت فعلی برای من واقعاً مبهم است. من از اوضاع فعلی و عملی‌نشدن دستورات دولت برای برخورد با فساد در شگفتم. این‌ها نمی‌خواهند اقدامی کنند و گرنه که کاری ندارد.

مردم در طی این مدت سرگردان شده‌اند. گرانی بیداد می‌کند و طرف می‌گوید توانایی خرید یک هندوانه یا خربزه برای خانواده‌اش را ندارد.

آن کسانی که باید در این شرایط کاری کنند، اقدامی انجام نمی‌دهند؛ نه وزارت صنعت، نه وزارت اقتصاد اقدامی انجام نمی‌دهند و نمی‌دانم چرا چنین است، من از چنین اوضاعی تعجب می‌کنم.

حسن بیادی از باند خامنه ای ۲۷ تیر


دیگر مردم رغبتی به اصولگرایی و اصلاح طلبی نشان نخواهند داد،


مردم متوجه شدند که اصولگرایان و اصلاح طلبان فقط شعار عوض می کننددر واقع شعارهای به ظاهر زیبا مطرح می کنند اما ماهیت رویکرد سیاسی خود را بخاطر موفقیتشان در بکارگیری زر و زور و تزویر تغییر نمی دهند.

همه مردم درک کرده‌اند که این رفتارها دوگانه و منافقانه است بنابراین مردم برای تنبیه عاملان این رفتار دوگانه بعضی از جناحها و اعضاء و اجزای دولت ناموفق و فساد خانمان برانداز اداری و تحریمهای داخلی تصمیمات سختی گرفته‌اند و باید هوشیار باشیم که دیگر مردم مظلوم چیزی را برای از دست دادن ندارند

بنابراین خواسته‌های خودرا بگونه‌های مختلف مانند مردم خرمشهر و آبادان و اهواز از طریق نافرمانیهای مدنی و در انتخابات آتی نشان داده و به اجرا در خواهند آورد.
لطفا به اشتراک بگذارید: