برنامه اراسموس اروپا-۲۰دقیقه- گزارش ۶-۱مرداد۹۷

گزارش6 ـ برنامه اراسموس اروپا-۲۰دقیقه- گزارش ۶-۱مرداد۹۷


داشتن برنامه قوی برای کسب و کار، و تثبیت آن و یافتن گزینه های فنی مؤثر، اینها چالش هایی است کارآفرینان جوان با آن روبرو هستند. برای این مشکلات راه حلی وجود دارد. این راه حل برنامه اراسموس برای کارآفرینان جوان نام دارد .

یکی از مسئولان ارشد وزارت اقتصاد و توسعه یونان در باره برنامه اراسموس برای کارآفرینان جوان می‌گوید: برنامه منحصر بفردی است و مناسب آن دسته از کارآفرینان جوان است که می‌خواهند شرکت تاسیس کنند. آنها در ابتدا باید دانش لازم را از کارآفرینان باتجربه کسب کنند. برای اینکه تأثیر این برنامه را ببینید به این نکته فکر کنید که این برنامه شبکه ۳۸ کشور را در بر گرفته است

به لطف واقعیت مجازی و واقعیت افزوده گردشگران می توانند بناهای باستانی یونان را همان طور که چندین قرن پیش بوده است ببینند. این فناوری را که تا کنون بیش از ۸۰هزار توریست در سه سال گذشته به کار برده اند، میکائیل کوکینوس، کارآفرین یونانی،‌ طراحی کرده است

او می‌گوید:‌ «این اپلیکیشن دو ویژگی مهم دارد: اول دقت و صحت آن است. باستان شناسان مشهور روی کار ما نظارت کرده اند. ویژگی دوم هم این است که در آن، از پیام صوتی و نوشتاری استفاده نمی شود در نتیجه جای راهنمای گردشگری را نمی‌گیرد.»

میکائیل شرکتش را در سال ۲۰۱۴ و وقتی با برنامه اراسموس کار می‌کرد، به راه انداخت. او سه ماه در شهر کارتاخنا در یک بنگاه تجاری اسپانیایی تجربه کسب کرده است. ارتباط با این شرکت به میکائیل در طراحی اپلیکیشن کمک کرد تا طرحش برای راه اندازی شرکت را بهبود ببخشد.

او در این باره می‌گوید: «مشکل بسیار بزرگی را که مربوط به مصرف باتری میشد حل کردیم.این کار را با بهینه کردن گرافیک ها انجام دادیم. بازار جدیدی داریم که شبیه به بازار بازار بازی های کامپیوتری است. همه اینها حاصل برنامه اراسموس است که در نهایت تجربه خوبی بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: