توطئه تروریستی با انگیزه تهدید علیه تغییر رژیم ایران-۲۰دقیقه-گزارش2- ۱مرداد۹۷

گزارش 2ـ توطئه تروریستی با انگیزه تهدید علیه تغییر رژیم ایران


پروفسور ایوان ساشا شیهان مدیر بخش روابط جهانی و امنیت انسانی در دانشگاه بالتیمور آمریکا توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت ایران در ویلپنت پاریس را بیانگر ترس رژیم ایران از تغییر دموکراتیک دانست. بخشهایی ازاین مقاله را که در سایت مدرن دیپلوماسی درج شده از نظر می گذرانیم:

ماه گذشته مقامات بلژیک یک زوج ایرانی تبار را دستگیر کردند و معلوم شد که آنها حامل 500گرم مواد انفجاری تی.ای.تی.پیTATP هستند. آنها قصد داشتند در پاریس، گردهمایی مخالفان ایران در 30 ژوئن را هدف قرار داده، تلفات انبوه بگیرند.

این زوج، که خود را از حامیان مجاهدین خلق جا میزدند، در واقع از عاملان اطلاعات رژیم ایران بودند که مصمم به حمله و تضعیف مقاومت بودند.

دستگیری این زوج (امیر سعدونی و نسیم نومنی) بدنبال دستگیری اسدالله اسدی (دیپلمات ایران در اتریش) در آلمان  اتفاق افتاد. اسدالله اسدی، دبیر سوم سفارت رژیم ایران در اتریش و عامل وزارت اطلاعات ایران شناخته میشود. او کسی است که مواد منفجره را در مرز لوگزامبورگ به این زوج تحویل داد.

چنانچه این توطئه ترور موفق بود تردیدی نیست که چه تلفاتی از این تجمع حدودا 100هزار نفری از حامیان شورای ملی مقاومت ایران می گرفت...

مدیر بخش روابط جهانی و امنیت انسانی در دانشگاه بالتیمور می افزاید: توطئه تروریستی پاریس یک تلاش مستاصلانه رژیم ایران بود تا توجهات را از قیام در داخل منحرف کند

به یمن کار درست مقامات چند کشور اروپایی، توطئه تروریستی علیه گردهمایی ایران آزاد در پاریس شکست خورده است حالا جهان می تواند انتظار داشته باشد جامعه فعال داخل ایران امید جدیدی گرفته باشد مانند آنچه در قیام ژانویه ( دی ماه) روی داد. همچنین امیدی که از پیام نوروزی خانم رجوی گرفتند.

بعد از ماهها سازماندهی و فعالیت هواداران جنبش دموکراسی ایران، جامعه بین المللی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه یی درخواست کشورهای اروپا بستن سفارتهای رژیم ایران و اخراج دیپلوماتهای این رژیم را در نظر بگیرند

با متلاشی کردن شبکه دیپلومات تروریستهای رژیم ایران باید به جنبش مقاومت ایران در داخل کشور و در سراسر جهان کمک کرد. این در شرایطی است که این دیکتاتوری مذهبی هرچه بیشتر به سرنگونی نزدیک می شود رژیمی که جلودار تروریسم بین المللی است.
لطفا به اشتراک بگذارید: