افزایش شمار مجروحان زلزله درکرمانشاه وکرمان وابراز همدردی مریم رجوی

افزایش شمار مجروحان زلزله درکرمانشاه وکرمان وابراز همدردی مریم رجوی

افزایش شمار مجروحان زلزله در کرمانشاه و کرمان، بی عملی رژیم آخوندی در امداد رسانی به آسیب دیدگان زلزله، ابراز همدردی مریم رجوی با هموطنان زلزله زده

شمار مجروحین و مصدومین زلزله 5.9 ریشتری روز یکشنبه در ثلاث بابا جانی کرمانشاه به حدود 300 تن رسید.

آمبولانس های کمی در شهرستان ثلاث باباجانی برای انتقال مصدومین اختصاص داده شده بود و مردم ناچار بودند مجروحین خود را با خودروهای شخصی به مراکز درمانی جوانرود و کرمانشاه منتقل کنند.

بیشتر خانه های ثلاث باباجانی پس از زلزله آبانماه گذشته دوباره فرو ریختند. بنا به گزارشها حداقل ۱۰۱ واحد در تازه آباد مرکز زلزله بطور کامل، تخریب شده است.

علاوه بر شهرستان ثلاث باباجانی در جوانرود و سرپل ذهاب هم چندین نفر مجروح شدند. تا صبح روز دوشنبه مناطق زلزله زده 165 بار لرزیده است که بزرگترین آن 4.5 ریشتر شدت داشته است.

همچنین بامداد دوشنبه زلزله‌یی به بزرگی 5 و 8 دهم درجه در مقیاس ریشتر، منطقه سیرچ کرمان را لرزاند که نزدیک به 100 مجروح برجای گذاشت.

پیش از زمین‌لرزه کرمانشاه، دو زمین‌لرزة پی در پی به بزرگی ۴ و ۷ دهم و ۵ و ۷ دهم درجه در مقیاس ریشتر، شهر «رویدر» در استان هرمزگان واقع در ۱۲۹ کیلومتری بندرعباس را لرزاند.

خانم مریم رجوی طی پیامی گفت: با صمیمانه‌ترین همدردی‌ها با هموطنان زلزله‌زده در کرمانشاه و کرمان. در حالی‌که حاکمان فاسد و چپاولگر، هیچ قدم جدی برای مشکلات ناشی از زلزلة قبلی بر نداشته‌اند، عموم هموطنان به‌خصوص جوانان غیرتمند را به کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان و نجات مصدومان و مجروحان فرا می‌خوانم.
لطفا به اشتراک بگذارید: