واکنشهای دیکتاتوری آخوندی به سخنرانی وزیر خارجه آمریکا

واکنشهای دیکتاتوری آخوندی به سخنرانی وزیر خارجه آمریکا

 

واکنشهای دیکتاتوری آخوندی

به سخنرانی وزیرخارجه آمریکا

سخنگوی آشفته حال وزارت امور خارجه رژیم ولایت فقیه در واکنش به سخنرانی وزیر خارجه آمریکا درجملاتی درهم و برهم گفت: این سخنان ناقض تعهدات بین المللی این کشور است... ایرانیان قطعا در این شرایط حساس نیز نه تنها از سیاست های رئیس جمهور آمریکا وقعی ننهاده بلکه در اینگونه شرایط از آنها انتظار می رود، پاسخ اینگونه اظهارات را با یکپارچگی مثال زدنی خواهند داد.

قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه : مردم ما در مقابل این نوع برخوردها با انسجام بیشتر با وحدت بیشتر و با هوشیاری و هوشمندی بسیار بیشتری در مقابل این نوع تحریکات و تحرکات می ایستند و پاسخ دندان شکنی را به آنهایی که بخواهند حرمت ایرانی را توجهی بهش نکنند برخورد میکنند و من امیدوار هستم که هئیت حاکمه آمریکا با استفاده از مشاورینی که ایران را میشناسند ایران زمین را رویش مطالعه کردند از توهمی که دچارش هستند خارج بشوند .

تلویزیون رژیم 1 مرداد 97:

گوینده

مایک پمپئو با حمایت از گروهک تروریستی منافقین گفت از طریق فضای مجازی پیامهای خود را به معترضان میرسانیم.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد ترامپ در حمایت از اعتراضها ساکت نخواهد نشست.

پمپئو به سردار قاسم سلیمانی به علت گسترش نفوذ ایران در منطقه حمله کرد و در سخنانی توهین آمیز گفت مسئولان ایرانی گرگهایی در لباس میش هستند.

پمپئو گفت ما همان خوابها و رویاهایی را می بینیم که معترضان در ایران می بینند.

خبرگزاری رسمی رژیم نیز بانقل قسمتهایی از اظهارات پومپئو گزارش داد : وزیر خارجه آمریکا شروع اظهارات خود را متوجه اصل (نظام) کرد و افزود: رهبران (نظام) ایران رونق و آزادی را قربانی تمام حرکت انقلابی شان کردند. از نظر اقتصادی رژیم به دنبال حرکت خود است و هر نفر حزب الله معادل دو یا سه حقوق ایرانی ها دریافت می کند در صورتی که مردم در ایران به دنبال شغل و اصلاح اقتصاد هستند.

پمپئو با پرداختن به خبرهایی که تنها در برخی شبکه های مجازی مطرح شده است، مسئولان عالی (نظام) ایران را به فساد متهم کرد و ادامه داد: دو سال پیش ایرانیان وقتی که پول زیاد به حساب های بانکی مقامات ارشد(نظام) از جمله صادق لاریجانی به ارزش 300 میلیون دلار رفت، اعتراض کردند.

وی همچنین اضافه کرد: فساد به گونه ای است که یک مافیا شکل گرفته و سپاه در بازار ملکی و مخابرات سرمایه گذاری کرده است.

وزیر خارجه آمریکا در حالی حزب الله، حماس، انصارالله و گردان الاشتر بحرین را تروریستی خواند که خود در جمع مجاهدین حاضر شده است.

 

خبرگزاری وابسته به رادیو تلویزیون رژیم

تقلید وزارت خارجه آمریکا از مجاهدین!

خبرگزاری وابسته به رادیو تلویزیون رژیم نیز در واکنشی ابلهانه و مضحک و تحت عنوان «تقلید وزارت خارجه آمریکا از (مجاهدین)»ء، نوشت: برگزاری همایش ضد نظام با ۲۰ درصد ایرانی و ۸۰ درصد آمریکایی!

این رسانه حکومتی با تکرار دعاوی مسخره و زنگ زده وزارت اطلاعات و توابع آن اضافه کرد : (مجاهدین) نیز ماه گذشته همایشی را در پاریس تحت عنوان "ایران آزاد" برگزار کرد که اکثر شرکت‌کنندگان آن، پناهجویان و اتباع اروپایی شرقی بودند که با وعده سفر توریستی رایگان با اتوبوس به آنجا آورده شده بودند(!)
لطفا به اشتراک بگذارید: