ادامه اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و سایر اعتراضات درشهرهای میهن

ادامه اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و سایر اعتراضات درشهرهای میهن

دور جدید اعتصاب رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در سومین روز به 85 شهر از 27 استان کشور گسترش یافت رانندگان کامیون در شهرهای اصفهان، نجف آباد، کرج، بندرعباس، ساوه، خواف، زنجان، سمنان، شاهرود، شیراز، فرخشهر، کرمانشاه، کرمان، زاهدان، ملایر؛ خرمشهر؛ خرم آباد؛ بجنورد؛ یزد؛ بندرخمینی؛ شهرکرد؛ خورموسی؛ عبدالخان؛‌ چذابه؛ شوش؛ مشهد؛ آبادان؛ جاجرم؛ گرمه؛ مرودشت؛ زرقان؛ فاروق؛ جهرم؛ سبزوار؛ کنگاور؛ اراک؛ داراب؛ چالوس؛ مبارکه؛ اسدآباد؛ تویسرکان؛ همدان؛ اندیمشک؛ بندرماهشهر؛ قم؛ نقده و برخی مناطق تهران در اعتصاب بسر می برند.

برای مقابله با اعتصاب سراسری رانندگان و کامیونداران رژیم دست به اقدامات مختلف از جمله بکارگیری مزدورانش برای بارگیری و همچنین وارد کردن کامیونهای ادارات مختلف دولتی کرده است.

در کرمانشاه مزدوران رژیم پلاک کامیونهایی را که رانندگان آن در اعتصاب هستند؛ کندند تا رانندگان را به زور و اجبار مجبور کنند که دست از اعتصاب بردارند. اما با اعتراض خانواده های آنان روبرو شدند.

در بندرعباس رژیم عده ای از مزدورانش را بمنظور شکستن اعتصاب و عادی نشان دادن وضعیت، جهت بارگیری بسیج کرده بود.

روز سه شنبه ۲مرداد ۹۷ رژیم آخوندی در سربندر اقدام به وارد کردن کامیون های وزارت راه و ترابری برای جابجایی بار کرد

در شهرکرد؛ رژیم برای شکستن اعتصاب کامیونداران و مقابله با آنها؛ اقدام به استفاده و بسیج کامیونهای ادارات دولتی کرد

+

-روز چهار‌شنبه کارگران خط و ابنیه تراورس لرستان در دورود در اعتراض به عدم دریافت ۳ماه حقوق و مزایای خود با بستن خط اصلی راه‌آهن دست به اعتصاب زدند.

- کارگران گسترش راه آهن حوزه آذربایجان نیز در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوق معوقه خود به اعتصاب خود که نزدیک به دوهفته است برپا شده ادامه دادند. این اعتصاب از حوزه سلماس شروع شده و در طول هفته به حوزه‌های تبریز، صوفیان، عجب‌شیر، مرند و شفاخانه کشیده شده‌ است.

-همچنین کارگران راه آهن شمال شرق سمنان و شاهرود و دامغان در اعتراض به دریافت نکردن سه ماه حقوق در اعتصاب هستند.

-کارگران و کارمندان شرکت پتروشیمی ماهشهر در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق‌ و دیگر مطالبات خود، دست از کار کشیده و اعتصاب کردند. کارگران معترض همچنین در محوطه این شرکت دست به راهپیمایی زدند.

-کارگران شرکت پتروشیمی بندر موسوم به خمینی که در اعتراض به پرداخت نشدن ۴ماه حقوق خود از دو روز پیش اعتصاب را شروع کرده بودند، به این اعتصاب ادامه دادند.

-کارگران شهرداری مرکزی آبادان در اعتراض به نپرداختن حقوق عقب مانده شان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

-صیادان میگو در اعتراض به عدم صدور مجوز خروج توسط پلیس دریابانی مقابل فرمانداری رژیم در این شهر دست به تجمع زدند

-غارت شدگان موسسه کاسپین متعلق به سپاه پاسداران در مقابل دفتر مرکزی این موسسه در تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و به سمت شعبه الوند راهپیمایی کردند.

-کسبه بازار فردوسی در مشهد در اعتراض به قطع مکرر برق در هوای بالای ۳۵ درجه و همچنین در اعتراض به کسادی بازار مغازه های خود را ترک کرده و در بازار فردوسی تجمع کردند.

-کسبه و بازاریان اصفهان در اعتراض به وضعیت نابسامان اقتصادی مقابل استانداری رژیم در اصفهان تجمع کردند. این تجمع اعتراضی با یورش وحشیانه ماموران سرکوبگر مواجه شد و معترضین توسط ماموران رژیم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

-در پی حمله وحوش شهرداری رژیم به دستفروشان محروم در خیابان نادری اهواز، مردم و بویژه جوانان اهوازی در دفاع از دستفروشان و در اعتراض به وحشی‌گری های ماموران شهرداری؛ به درگیری با ماموران سرکوبگر پرداختند.

-شماری از اعضای تعاونی مسکن مهر ورامین در اعتراض به ۱۲سال بلاتکلیفی و غارت سپرده های آنها دست به تجمع اعتراضی زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: