ادامه اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و اعتراضات سایر اقشار میهن

ادامه اعتصاب سراسری رانندگان کامیون و اعتراضات سایر اقشار میهن

اعتراضات 970504

چهارمین روز اعتصاب کامیونداران

روز پنجشنبه ۴ مرداد اعتصاب رانندگان کامیون و خودروهای سنگین در چهارمین روز خود به 92 شهر از 28 استان کشور گسترش یافت

کامیونداران در شهرهای اردبیل؛ مرند؛ ارومیه؛ ماکو؛ میاندوآب؛ خوی؛ نجف آباد؛ اصفهان؛ شهرضا؛ فرخشهر؛ شهرکرد؛ کاشمر؛ مشهد؛ اهواز؛ شوش؛ قزوین؛ دورود؛ الشتر؛ خرم آباد؛ پلدختر؛ بروجرد؛ الیگودرز؛ بجنورد؛ میمه؛ مبارکه؛ نقده؛ کرمانشاه؛ شهرضا و چالوس به اعتصاب پیوسته اند.

برغم اقدامات سرکوبگرانه رژیم برای جلوگیری از ادامه اعتصاب؛ رانندگان اعتصابی بر خواسته خود ایستادگی کردند.

در شهرضا رانندگان دهها کامیون همراه با خودروهایشان در جاده کمربندی این شهر تجمع کردند. مزدوران یکان ویژه تلاش کردند تا مانع تجمع رانندگان شوند

در خرم آباد نیروهای وزارت اطلاعات رژیم به پایانه خرم آباد مراجعه کرده و کامیونداران اعتصابی را تهدید کردند که اگر از حمل بار خودداری کنند ، کارت هوشمند آنان باطل خواهد شد اما رانندگان و کامیونداران مقاومت کردند و به اعتصاب خود ادامه دادند.

خانم مریم رجوی به اعتصاب سراسری رانندگان کامیون درود فرستاد و گفت: عموم مردم بویژه جوانان غیرتمند رابه همبستگی با اعتصابگران فرا میخوانم و از ارگانهای ذیربط بین المللی و اتحادیه های کارگران و کامیونداران در کشورهای مختلف میخواهم به حمایت از رانندگان زحمت کش در ایران برخیزند

اعتصاب مغازه داران و کسبه خیابان قزوین در کرج

مغازه داران و کسبه خیابان قزوین در کرج، روز پنجشنبه در حمایت از اعتصاب کامیونداران و در اعتراض به عدم رسیدگی به مشکلات شان و مغازه های خود را بسته و اعتصاب کردند.

بستن جاده در اعتراض بی آبی

روز پنجشنبه ۴ مرداد محور یاسوج به گچساران توسط مردم این منطقه در اعتراض به بحران بی آبی ، مسدود و عبور و مرور خودروها متوقف شد.

تجمع اعتراضی همزمان کارگران راه‌آهن در ۸شهر و استان

کارگران تراورس در اسلامشهر، کرج، لرستان، آذربایجان، زاگرس، شاهرود، دامغان و سمنان در اعتراض به پرداخت نشدن دست‌کم ۳ماه حقوقشان در محل کار خود تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی غارت شدگان پدیده و دستگیری چند تن از معترضین

غارت شدگان موسسه حکومتی پدیده در اعتراض به غارت اموالشان توسط عوامل رژیم در این موسسه در مقابل دیوان عدالت اداری رژیم در تهران تجمع کردند. و شعارهایی علیه کارگزاران چپاولگر رژیم سردادند.

نیروهای سرکوبگر انتظامی با یورش به معترضین چند تن از آنها را دستگیر کردند.

 

تجمع غارت‌‌شدگان کیمیا خودرو مقابل مجلس ارتجاع

غارت‌‌شدگان شرکت کیمیا خودرو در اعتراض به تحویل ندادن خودروهایشان پس از گذشت چند ماه از واریز مبلغ مورد نظر به این شرکت، مقابل مجلس ارتجاع دست به تجمع زدند.
لطفا به اشتراک بگذارید: