یادداشت سیاسی مهدی سامع-وحدت علیه اپوزیسیون آزادیخواه وبرانداز-تضاددرغارت مردم وکشور

یادداشت سیاسی مهدی سامع-وحدت علیه اپوزیسیون آزادیخواه وبرانداز-تضاددرغارت مردم وکشور

 

یادداشت سیاسی مهدی سامع

نبرد خلق - اول مرداد ۹۷

وحدت علیه اپوزیسیون آزادیخواه و برانداز

تضاد در غارت مردم و کشور

 

خنثی شدن عملیات تروریستی که قرار بود در روز ۹ تیر امسال در گردهمآیی مقاومت ایران در فرانسه به وسیله عوامل نفوذی انجام پذیرد، یکی از مهمترین اقدامات پلیس چند کشور اروپایی بود. در کشف و خنثی سازی این عملیات جنایتکارانه که توسط سپاه قدس و با تایید کامل خامنه ای طراحی شده بود، می توانست تعداد زیادی کشته و مجروح داشته باشد، یک دیپلمات تروریست رژیم ایران و چند عامل نفوذی که پلیس بلژیک آنها را وابسته به یک «سلول خفته» معرفی می کند، بازداشت شدند.

اظهارات تاکنونی پلیس سه کشور بلژیک، آلمان و فرانسه نشان می دهد که دیپلمات تروریست رژیم ایران مواد منفجره را در لوکزامبورک تحویل دو ایرانی ساکن بلژیک داده و در راه بازگشت در جنوب آلمان دستگیر شده است. همین اطلاعات و به ویژه سابقه دیپلمات تروریست دستگیر شده، نشان می دهد که این عملیات بدون تردید از جانب رژیم ایران طراحی شده و قرار بوده در روز گردهمایی اجرا شود.

توطئه شکست خورده رژیم علیه مقاومت ایران، چندین عملیات تروریستی طی یکی دوسال اخیر که آخرین آن ترور جنایتکارانه در پنجوئن بود، قصد مستبدان حاکم برای ضربه زدن هرچه بیشتر به آزادیخواهان را نشان می دهد.

رفیق اقبال مرادی، از کادرهای رهبری جمعیت حقوق بشر کردستان، پدر «زانیار مرادی» و عموی «لقمان مرادی» که هر دو زندانی سیاسی و محکوم به اعدام هستند، روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷، در شهر پنجوین کردستان عراق توسط مزدوران خامنه ای ترور شد. ضمن محکوم کردن این ترور وحشیانه، به خانواده و رفقای کاک اقبال مرادی و همه آزادیخواهان تسلیت می گویم.

همچنین گزارش اخیر اداره حراست قانون اساسی آلمان نشان می دهد که رژیم با همه دسته بندیها و باندهای درونی آن به شمول اصلاح طلبان قلابی در مورد ضربه زدن به آزادیخواهان وحدت نظر و عمل دارند. واقعیت سیاستهای جنایتکارانه رژیم، مساله ضرورت موضع گیری مشخص در مورد آن را برجسته می کند.

موضع هر فرد و جریان آزادیخواه و مدافع حقوق انسانها، مستقل از رنگ، جنسیت، نژاد، ملیت و مذهب، محکوم کردن رژیم حاکم بر ایران، عدم معامله با این رژیم پیرامون اقدامات عوامل تروریستی اش علیه اپوزیسیون، بستن پایگاههای تروریستی ولایت خامنه ای در خارج از ایران و درخواست شفافیت در مورد پروژه شکست خورده انفجار در گردهمایی مقاومت و سایر عملیات تروریستی رژیم است.

متاسفانه در این مورد افراد و گروههای سیاسی و جریانهای مدعی دفاع از حقوق بشر، به جز چند مورد، یا بی موضع و منفعل بودند و یا بدتر از آن در همسویی رذیلانه با سپاه تروریستی قدس، این پروژه را کار خود مجاهدین خلق دانستند. روح خمینی که می گفت؛ خودشان خودشان را شکنجه کردند، در جسم این افراد و جریانات فرومایه حلول کرد و داستان انفجار در مزار امام هشتم شیعیان و کشتن کشیشان مسیحی یک بار دیگر تکرار شد. در آن زمان هم کسانی با اما و اگرها و استدلالهای سخیف، دستهای خون آلود رژیم را پنهان می کردند و بعدها معلوم شد که نهادهای امنیتی رژیم با چه شیوه های رذیلانه عمل کرده اند.

در این جا یک پرنسیب اصولی و انسانی مطرح است و پُر روشن است که خواست موضع روشن در مورد محکوم کردن عملیات تروریستی شکست خورده رژیم، به معنی تایید و یا مخالفت نکردن و مرزبندی نداشتن با سیاستهای مجاهدین و مقاومت نیست.

مهدی سامع در بخش دیگری از یاد داشت سیاسی خود، تضادهای حاد باندهای شریک در حاکمیت بر سر غارت مردم و کشور و اشتراک منافع و وحدت نظر و عمل آنها بر سر سرکوب مردم و آزادیخواهان را مورد بررسی قرار داده و درپایان، با اشاره به تصمیم خامنه ای برای فیصله دادن به جدال بر سر سرنوشت کابینه با تایید نسبی روحانی، می نویسد : خامنه ای طی دیدار غیر علنی شرایطی را برای روحانی تعیین کرده که بتواند به حیات دولت و چپاول مردم و کشور ادامه دهد و در مقابل با یک موضع ماجراجویانه و البته غیر عملی راه را برای نمایش یگانگی که از طریق خامنه ای به صحنه خواهد آمد باز کند. همه با هم توافق کردند که علیه مردم و آزادیخواهان متحد عمل کنند و هرکسی بیشتر زورش رسید بیشتر غارت و چپاول کند.

آنها وقتی در تدارک عملیات جنایتکارانه خود بودند، نمی دانستند که با شکست مفتضحانه روبرو خواهند شد. زیرا اگر این عملیات انجام می شد، که این به معنی دستگیر نشدن دیپلمات تروریست رژیم بود، جملگی به صحنه می آمدند و روضه «خودشان، خودشان را منفجر کردند» را سر می دادند.
لطفا به اشتراک بگذارید: