بیست دقیقه-گزارش2 ـ تروریسم رژیم ایران در خاک اروپا

گزارش2 ـ تروریسم رژیم ایران در خاک اروپا


وال استریت ژورنال طی مقاله یی به قلم حسین عابدینی عضو کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت به توطئه تروریستی رژیم ایران علیه مجاهدین و مقاومت ایران پرداخت و از دولتهای اروپایی خواست دست به اقدامات قاطعی علیه رژیم تروریست آخوندی بزنند. بخشهایی از این مقاله از نظرتان می گذرد.

وال استریت ژورنال:

ماه گذشته مقامات بلژیک دو تبعه بلژیکی ایرانی‌تبار را در مسیرشان به گردهمآیی پاریس که دهها هزار نفر بهمراه صدها شخصیت از آمریکا، اروپا و خاورمیانه در آن شرکت داشتند، دستگیر کردند. ایرانی-بلژیکی‌ها بیش از یک پوند مواد منفجره قدرتمند تی.ای.تی.پی. و یک چاشنی داشتند. بواسطة همکاری نزدیک مقامات بلژیک، فرانسه و آلمان، یک طرح تروریستی بزرگ در اروپا خنثی گردید در حالیکه تنها چند ساعت بیشتر به اجرای آن باقی نمانده بود.

بطور جداگانه پلیس آلمان یک دیپلمات ایرانی مستقر در وین بنام اسدالله اسدی را دستگیر کرد. بنا به دادستان‌های فدرال آلمان، اسدی که رئیس ایستگاه وزارت اطلاعات و امنیت ایران است، مغز متفکر پشت این طرح بمبگذاری بود...

پس چرا دولت‌های اروپایی بدنبال این حادثه ساکت هستند؟

در مقاله مندرج در وال استریت ژورنال تأکید شده است:

اروپا باید بفهمد که با دولتی که تروریسم را بعنوان ابزار سیاست نهادینه کرده است نمی‌توان تجارت عادی داشت... کشورهای اروپایی باید دیپلمات‌های رژیم و مأموران اطلاعات را اخراج و جزئیات کیس تروریستی خنثی شده را در اختیار مردم قرار دهند.
لطفا به اشتراک بگذارید: