بیست دقیقه-گزارش3 ـ نیکی هیلی: فریب رژیم ایران را نمی خوریم

گزارش3 ـ نیکی هیلی: فریب رژیم ایران را نمی خوریم


نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد طی مصاحبه یی با شبکه سی بی انCBN  با اشاره به تهدیدهای توخالی رژیم ایران گفت ما دیگر فریب این رژیم را نمی خوریم.

شبکه سی بی ان: نظرتان درمورد توییت ترامپ که همه با حروف درشت نوشته شده بود چیست؟ به نوعی هشدار دهنده است، برخی ممکن است از آنچه ورای خطوط(‌آن توییت) باشد بترسند و وحشت کنند؟

نیکی هیلی سفیرآمریکا در سازمان ملل متحد : می دانید رژیم ایران مشروعیت خود را از شعارهایش کسب می کند و اروپاییان و هرآن کس را که درگیر توافق ایران بوده تهدید به انجام کارهایی می کند و می ترساند. اما ما فریب آنرا نمی خوریم. پرزیدنت ترامپ به آنها هشدار داده ما را تهدید نکنید زیرا ما هر تهدیدی را جدی می گیریم

بنابر این اگر چیزی باشد که رژیم ایران را سرجای خود بنشاند این است زیرا آنها می دانند که اینها فقط حرف نیست اگر بخواهند پای میز مذاکره بیایند و روی توافق جدید ایران کار کنند ما برای مذاکره حاضر خواهیم بود ولی نمی توانند ما را تهدید به انجام آن کنند .

صادقانه بگویم کاری که آنها انجام میدهند این است که با شعار می خواهد سایر اعضای توافق را حفظ کنند می خواهند آنها را از کاری که ایران می تواند انجام دهد نگران کرده و بترسانند تا آنها از توافق خارج نشوند و این بخشی از بازی رژیم ایران است .

شبکه سی بی ان:‌ ولی رژیم ایران اینبار درمورد رئیس جمهور آمریکا اشتباه محاسبه دارد.

نیکی هیلی : قطعاً همینطور است.
لطفا به اشتراک بگذارید: